کد خبر : 1961601 | 08 شهریور 1402 ساعت 07:14 | 20K بازدید | 6 دیدگاه

تنها خواسته رحمتی از مازندران!

سرمربی نساجی امیدوار است یک زمین تمرینی به آنها بدهند تا تمرینات را به مازندران ببرند.

تنها خواسته رحمتی از مازندران!

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی در خصوص دلیل مصدومیت برخی بازیکنان تیمش عنوان کرد: وقتی فاصله بازی‌ها کم می‌شود، این مسافت و ریکاوری شرایط را برای ما سخت می‌کند. فکر می‌کنم فشاری که روی بازیکنان ما هست، به دلیل خستگی بوده و بچه‌ها را تعویض کردیم ولی امیدوارم برای محمدرضا مهدی‌زاده مشکلی به وجود نیامده باشد.

او با تاکید بر اینکه خواهشا روی تیم جوان نساجی فشار نیاورید، ابراز کرد: باید از این تیم حمایت کنید چون حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در ادامه راه نیز خودتان هم به این نتیجه می‌رسید. تیم ما نیاز به اعتماد به نفس دارد و اگر بازیکنانم ببینند مردم از آنها حمایت می‌کنند، حال‌شان خوب می‌شود و با همه توان و انرژی مثل امروز بازی می‌کنند. سطح را معقول کنیم تا به خواسته خودمان برسیم.

سرمربی نساجی در خصوص عدم تمرین کردن تیمش در مازندران گفت: فاصله بازی گذشته ما تا دیدار با صنعت نفت ۵ روز بود و خیل دوست داشتیم در مازندران تمرین کنیم ولی شرایط فراهم نبود. همین بازیکنانی که گرفتگی عضله دارند و مصدومیت برای آنها به وجود آمده، در مجموعه تمرینی تیم در تهران به مداوا و آب درمانی می‌پردازند و مالک باشگاه در این راه کمک کرده است.

رحمتی یادآور شد: سابقه کاری من نشان داده و از خدای من هست که در اینجا تمرین کنیم ولی اینکه یک یا دو روز زودتر به قائم‌شهر بیاییم، دلیل بر موفقیت نساجی نخواهد بود و علم فیزیولوژیک نخواهد بود. تیم صنعت نفت سه روز زودتر به اینجا آمده بود ولی در ۲۰ دقیقه آخر توان نداشت کار کند.

او اضافه کرد: خودمان دوست داشتیم در مازندران تمرین کنیم و شرایط را هم طوری تطبیق می‌دهیم تا این اتفاق رقم بخورد ولی تنها خواسته ما یک زمین تمرین است.

دیدگاه‌ها