کد خبر : 1961620 | 08 شهریور 1402 ساعت 08:48 | 50.1K بازدید | 45 دیدگاه

سانتر منجر به گل خطا نبود، تازه گل هم آفساید بود

کعبی: شرمنده! مدافعم و ناز ونوازش بلد نیستم

مدافع استقلال خوزستان در خصوص کشیدن پیراهن حسین مرادمند اظهار نظر جالبی می‌کند.

کعبی: شرمنده! مدافعم و ناز ونوازش بلد نیستم

به گزارش ورزش سه، عقیل کعبی مدافع اهوازی تیم استقلال خوزستان بعد از سقوط تیم نفت مسجد سلیمان به تیم تازه صعود کرده استقلال خوزستان پیوست
این بازیکن در رابطه با بازی با استقلال تهران به خبرنگار ما گفت: بازی خوب بود و با تعویض‌هایی هم که آقای پور موسوی انجام داد بازی کاملا در دست ما بود و توانستیم بازی را مدیریت کنیم اما روی یک غفلت گل خوردیم و باید روی نقطه ضعف‌هایمان بیشتر کار کنیم البته که سه چهار بازیکن ما اولین بارشان بود که در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال بازی می‌کردند ولی مطمئنا ما بازی به بازی و رفته به رفته بهتر خواهیم شد و حتی در بازی با استقلال هم حق ما کسب حداقل امتیاز بود.

مدافع شماره چهار استقلال خوزستان در رابطه با اینکه برخی معتقدند که گل استقلال آفساید بوده و یک پنالتی هم برایشان نگرفتند عنوان کرد: بله من خودم شخصا چندین بار صحنه را دیدم و حتی برنامه فوتبال برتر هم این اتفاق را بررسی کرد که از نظر من قطعا گل آفساید بود و حتی خطایی هم که منجر به زدن گل شد خطا نبود.

1917082

کعبی که چندین بار لباس بازیکنان استقلال را حین زدن ایستگاهی کشید گفت: من یک مدافع هستم به معنای این که باید مقابل بازیکن حریف دفاع کنم نمی‌توانم آنها را ناز کنم! اکثر بازیکنان استقلال دوستان من هستند و با آنها در ارتباطم. در یک صحنه هم با آرمان رمضانی من تو من کردم که نتواند سر بزند و پیراهنش را کشیدم که این وظیفه من است که نگذارم راحت کسی ضربه سر بزند و حتی کارشناسان هم گفتند که خطایی رخ نداده است.

مدافع آبی پوشان خوزستانی که بسیار تلاش کرد استقلال از به ثمر رساندن گل ناکام بماند توضیح داد: ما روی یک غفلت گل خوردیم و وقتی تمرکز نباشه اگر یک بازیکن جا به جا شود تمرکز بهم می ریزد اما ما خط آفساید را شکاندیم  با اینکه آفساید بود. ما می توانستیم با جایگیری مناسب استقلال را ناکام بگذاریم ولی حیف که هماهنگ نبودیم.

کعبی در رابطه با اینکه استقلال خوزستان تا به حال بردی نیاورده و در کسب سه امتیاز ناکام بوده است افزود: تازه هفته سوم است و ما یک بازی عقب افتاده با تراکتور داریم که برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و تیم‌هایی هم هستند که خیلی بیشتر از ما هزینه کردند و نتیجه‌های خیلی بدتری گرفته‌اند تیم ما جوان است و حتی برخی از بازیکنانش اولین تجربه لیگ برتری‌شان است و مطمئن باشید که رفته رفته بهتر می‌شویم.

دیدگاه‌ها