کد خبر : 1961631 | 08 شهریور 1402 ساعت 09:24 | 366.6K بازدید | 133 دیدگاه

کار تحسین‌برانگیز ژاپنی‌ها بعد از فینال: چقدر خوبید شما

بازیکنان و اعضای تیم ملی والیبال ژاپن صحنه فوق‌العاده‌ای را در ارومیه رقم زدند.

کار تحسین‌برانگیز ژاپنی‌ها بعد از فینال: چقدر خوبید شما

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا به بدترین شکل ممکن برای ایران به  پایان رسید. جایی که شاگردان بهروز عطایی در فینال که شاید تنها بازی مهم، حیاتی و البته سخت ما در تورنمنت بود با نتیجه سه بر صفر برابر ژاپن شکست خوردند. نتیجه‌ای که یک کابوس به تمام معنا برای والیبال ایران بود و ما را یک گام از المپیک دور کرد.  

از طرف دیگر بازی فینال مقابل ژاپن یک بار دیگر نشان داد که والیبال ایران چقدر از رقیب سنتی خود در آسیا فاصله گرفته و این خیلی خیلی نگران‌کننده است؛ درست مثل فاصله تقریبا صد امتیازی که دررنکینگ بین ایران و ژاپن ایجاد شده و به نوعی دیگر می‌توان گفت ایران به یک تیم درجه دو در دنیا تبدیل شده، در حالی که ژاپنی‌ها با سومی در لیگ ملت‌ها خود را در زمره قدرت‌های برتر جهان قرار داده‌اند.

جدا از بحث فنی اتفاقی در ارومیه رخ داده که پخش ویدیوی آن در رسانه‌های اجتماعی طی یکی دو روز اخیر جالب توجه بوده است. جایی که این ویدیو نشان می‌دهد چهار، پنج نفر از اعضا و بازیکنان ژاپن از جمله فوق ستاره این تیم یعنی ران تاکاهاشی، بعد از یکی از مسابقات (احتمالا فینال) در حال تمیز کردن رختکن و جمع و جور کردن آن هستند. یک اقدام تحسین‌برانگیز از ژاپنی‌های فوق‌العاده و بی‌نظیر که یک بار دیگر اینگونه فرهنگ استثنایی خود را به رخ کشیدند.

1917800
1917801
1917802
1917803

دیدگاه‌ها