کد خبر : 1961670 | 08 شهریور 1402 ساعت 12:52 | 28.2K بازدید | 33 دیدگاه

مشورت 1+4 مدعی برای فراموشی اخراج دانشگر (عکس)

درست چند دقیقه پس از اخراج محمد دانشگر از زمین مسابقه، تیم فوتبال سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی در موقعیت بسیار خوبی شد.

مشورت 1+4 مدعی برای فراموشی اخراج دانشگر (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان شروع خوبی در مصاف با پیکان نداشت و گل اول را روی اشتباه مدافع برزیلی خود در خط دفاعی دریافت کرد و تا به بازی برگشت زحمت زیادی کشید و حسابی به دردسر افتاد.
پس از اینکه ضربه سر رضا اسدی در دقایق پایانی نیمه اول به گل تبدیل شد، شاگردان رسول خطیبی روی یک ضدحمله و پاس دقیق سامان نریمان جهان در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار گرفتند که محمد دانشگر تصمیم گرفت مانع پیشروی ابراهیم صالحی بشود و کارت قرمز را به جان خرید.

1917849
همانطور که مشخص است رامین رضائیان با تمرکز بیشتری در حال تحلیل شرایط نسبت به 4 هم تیمی دیگرش است تا دروازه پیکان را چند دقیقه پس از اخراج دانشگر فرو بریزد.

این ضربه ایستگاهی خوب زده نشد، اما سپاهان زخم خورده چند دقیقه بعد روی خط محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد و حاضران در ورزشگاه با توجه به مهارت بازیکنان این تیم در زدن این نوع ضربات در انتظار گل بودند.

میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، رضا اسدی، شهریار مغانلو و رضا شکاری 5 بازیکنی سپاهان بودند که معلوم نبود کدامشان به توپ ضربه خواهد زد، اما درنهایت این رامین رضائیان بود که پشت توپ ایستاد و ضربه او با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دیدگاه‌ها