کد خبر : 1961674 | 08 شهریور 1402 ساعت 13:15 | 29.8K بازدید | 142 دیدگاه

بایرن بزرگتر است

طعنه اسطوره به پاوارد: رفتن به اینتر یعنی پسرفت

انتقال بنجامین پاوارد به اینتر تقریبا قطعی شده و انتظار می‌رود مدافع فرانسوی امروز و فردا به نایب قهرمان اروپا ملحق شود. انتقالی که با انتقاد لوتار ماتئوس روبه‌رو شده است.

طعنه اسطوره به پاوارد: رفتن به اینتر یعنی پسرفت

به گزارش "ورزش سه"، دیروز اعلام شد که بنجامین پاوارد وارد میلان شده و تنها چند قدم تا پیوستن به اینتر با جدایی از بایرن مونیخ فاصله دارد.

 ویدیویی از این بازیکن فرانسوی منتشر شده که از یک خودرو پیاده می‌شود و سپس با استقبال برخی از هواداران اینتر مواجه می‌شود. پاوارد که یک سال از قراردادش با بایرن باقی مانده بود، قرار است با مبلغ 30 میلیون یورو به اضافه 2 میلیون یورو به اینتر ملحق شود. او اصرار به جدایی داشت و از فهرست بایرن برای بازی اخیر در بوندسلیگا نیز خط خورد.

1917593

دریسن، رئیس بایرن دیروز در مورد پاوارد و انتقالش به اینتر گفت: «پاوارد به میلان سفر کرد و تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت. اگر از آن عبور کند، با اینتر امضا خواهد کرد. او چهار سال خوب را در اینجا سپری کرد. ما به دنبال جایگزین هستیم، اما هیچ نامی را تایید یا تکذیب نمی‌کنم.»

1901473

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن و فوتبال آلمان که خود سابقه بازی برای اینتر را دارد، معتقد است این انتقال برای پاوارد پیشرفت محسوب نمی‌شود: «با تمام عشقی که به باشگاه سابقم دارم، باید بگویم که در حال حاضر انتقال از بایرن مونیخ به اینترمیلان برای پاوارد پیشرفتی نخواهد بود. آنها فصل گذشته فوق العاده بودند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم رسیدند و جام حذفی ایتالیا را بالای سر بردند اما بایرن در اروپا بزرگتر است.»

دیدگاه‌ها