کد خبر : 1961708 | 08 شهریور 1402 ساعت 15:37 | 41.5K بازدید | 16 دیدگاه

اصلا نیازی به جذب رایا بود؟

برای آرسنال به‌خاطر این انتقال متاسفم!

بن فاستر معتقد است آرسنال اصلا نیازی به جذب داوید رایا نداشت و این به ضرر آرون رمزدیل خواهد بود.

برای آرسنال به‌خاطر این انتقال متاسفم!

به گزارش "ورزش سه"، بن فاستر، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد و رکسهام، امضای قرارداد آرسنال با داوید رایا را نفرت‌انگیز و تاسف‌آور خواند. این ملی پوش 27 ساله اسپانیایی با قراردادی قرضی و یک ساله از برنتفورد به جمع توپچی‌ها پیوست، انتقالی که برای آرسنال 3 میلیون پوند هزینه داشت و می‌تواند سال آینده با 27 میلیون پوند دائمی شود.

1917896

رایا شماره یک برنتفورد بود و آمده تا برای پست دروازه‌بان اول با آرون رمزدیل رقابت کند. این انتقال برای میکل آرتتا انتقادات زیادی را به دنبال داشت. برای مثال پیتر اشمایکل و شی گیون انتقال رایا را اقدامی غیرضروری و ریسکی عنوان کردند. فاستر نیز با این دو گلر سابق موافق است.

1907463

فاستر در انتقاد از انتقال رای به آرسنال گفت: «از این انتقال متنفرم و از نظر من رقت‌انگیز است. این چیزی است که نباید اتفاق می‌افتاد، درست است؟ آیا آرسنال نیازی به امضای قرارداد با داوید رایا داشت؟ قطعا خیر و از این بابت متاسفم.

رمزدیل در دو سال اخیر برای آرسنال دروازه‌بان بزرگی بوده و به شماره یک انگلیس یعنی جردن پیکفورد بسیار نزدیک شده است. رمزدیل اگر مربی‌ای داشته باشد که به او اعتماد کامل کند، می‌تواند شماره یک انگلیس شود ولی به نظر آرتتا به او اطمینان کامل ندارد.»

دیدگاه‌ها