کد خبر : 1961724 | 08 شهریور 1402 ساعت 15:56 | 11.1K بازدید | 4 دیدگاه

آرژانتین علیه دشمن قدیمی و طلسم ۵۹ ساله!

بازی برزیل و آرژانتین قهرمان این دوره مسابقات آمریکای جنوبی را مشخص می‌کنند.

آرژانتین علیه دشمن قدیمی و طلسم ۵۹ ساله!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی مسابقات والیبال آمریکا جنوبی بامداد فردا تیم‌های آرژانتین و برزیل به مصاف یکدیگر خواهند رفت و پیروز مسابقه قهرمان این جام لقب خواهد گرفت.

برزیلی‌ها که از سی و چهار دوره گذشته، سی و سه بار آن را با قهرمانی پشت سر گذاشته‌اند به دنبال یک قهرمانی دیگر در این مسابقات و این بار در کشور خود هستند. از طرف دیگر آرژانتینی‌ها که این بار از شانس خوبی با توجه به ضعف برزیلی‌ها برای قهرمانی برخوردارند پس از سومی المپیک توکیو به دنبال دومین قهرمانی خود در این مسابقات هستند.

بامداد‌ فردا شهر رسیف و سالن پانزده هزار نفری آن جدال جذابی بین دو تیم پر افتخار آرژانتین و برزیل را به خود خواهد دید و قهرمان مسابقات امتیازات قابل توجهی در رنکینگ کسب خواهد کرد و یک قدم به المپیک نزدیک‌تر خواهد شد.

این دوره از مسابقات با حضور فقط پنج تیم برگزار شد. کلمبیا، پرو و شیلی دیگر تیم‌های حاضر در این مسابقات بودند که کلمبیایی‌ها سوم شدند و سهمیه جهانی گرفتند.

آخرین باری که تیمی غیر از برزیل در این مسابقات قهرمان شده به سال ۱۹۶۴ برمی‌گردد که آرژانتین در غیبت برزیل عنوان قهرمانی را به دست آورده است.

1890073

دیدگاه‌ها