کد خبر : 1961726 | 08 شهریور 1402 ساعت 15:58 | 1.5K بازدید | 1 دیدگاه

سپاهان نوين در مسير بازگشت به ليگ برتر هندبال

رایزنی های فشرده اى از سوى مدیران ورزشی اصفهان با فدراسیون هندبال برای بازگشت سپاهان نوین به لیگ برتر در حال انجام است.

سپاهان نوين در مسير بازگشت به ليگ برتر هندبال

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه تیم سپاهان نوین بعنوان تیم سوم لیگ‌برتر‌ فصل گذشته هندبال در آیین قرعه کشی لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشارکت نکرده و این امر به مثابه انصراف از ادامه مسیر هندبالی برای سپاهان نوین تلقی شد ، در فاصله یک هفته مانده به لیگ برتر ،مسئولین باشگاه سپاهان نوین به دنبال جلب رضایت فدراسیون هندبال جهت اضافه شدن به لیگ برتر سال جاری هندبال کشور هستند. در این راستا مدیران ارشد ورزشی اصفهان از جمله مدیر کل ورزش جوانان و همچنین مدیریت باشگاه فولاد مبارکه نوین سپاهان به دنبال اضافه کردن نماینده چهارم اصفهان در رقابت های لیگ برتر هستند.

تیم هندبال سپاهان نوین در سال گذشته به مقام سوم مشترک لیگ برتر هندبال رسید و در ابتدای فصل جاری از حضور در لیگ انصراف و نهایتا با تغییر موضع با درخواست مکرر به فدراسیون هندبال ،به دنبال حضور مجدد در لیگ برتر هندبال کشور هستند و در صورت رضایت کمیته مسابقات این فدراسیون شاهد لیگ برتر 12 تیمی در بخش مردان خواهیم بود.

باید منتظر ماند و دید که با توجه به زمان نه چندان زیادی که به آغاز فصل جدید لیگ برتر باقی مانده است آیا فدراسیون هندبال به درخواست‌های مکرر مسئولین ورزش اصفهان و باشگاه سپاهان نوین برای بازگشت این تیم به چرخه لیگ برتر پاسخ مثبت خواهند داد یا خیر.

دیدگاه‌ها