کد خبر : 1961750 | 08 شهریور 1402 ساعت 18:14 | 27.8K بازدید | 18 دیدگاه

ذوق ستاره آرسنال: به به، چه جام قشنگی!

بوکایو ساکا، ستاره جوان آرسنال و برنده جایزه بهترین بازیکن جوان فصل در یک مصاحبه از هدفهای خود در این فصل با پیراهن توپچی‌ها گفت.

ذوق ستاره آرسنال: به به، چه جام قشنگی!

به گزارش "ورزش سه"، بوکایو ساکای 21ساله فصل گذشته که آرسنال نایب‌قهرمان لیگ برتر شد و تا هفته‌های آخر مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آمد یکی از بهترین بازیکنان میکل آرتتا بود.

ساکا دیروز در مراسم اهدای جوایز اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای به دلیل درخشش در فصل گذشته ستایش شد و جایزه بهترین بازیکن جوان فصل را به خود اختصاص داد. ساکا فصل گذشته در لیگ برتر 14 گل به ثمر رساند و 11 پاس گل داد.

ستاره جوان آرسنال امروز در یک مصاحبه درباره شرایط خود در آرسنال و هدفهایش برای این فصل و فصل‌های آینده صحبت کرد.

1917951

ساکا درباره انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل گفت:" اینکه اسم من حالا در لیستی است که سالهای گذشته پدیده‌های فوتبال در آن بوده‌اند باعث افتخار است. خیلی خوشحالم. چه جام قشنگی هم به عنوان جایزه به من دادند! هر وقت که تماشایش می‌کنم لبخند می‌زنم".

ستاره جوان آرسنال درباره هدفهای آرسنال گفت:" در آرسنال هدف همه در وهله اول جام گرفتن است. ما حتما به این هدف می‌رسیم و کسی نباید به این شک کند. من بازیکنی فردمحور نیستم و جوایز تیمی یعنی جامهای قهرمانی برایم مهمتر از جوایز فردی است. بزرگترین رویای من قهرمانی با پیراهن آرسنال است".

دیدگاه‌ها