کد خبر : 1961775 | 08 شهریور 1402 ساعت 21:57 | 11.2K بازدید | 10 دیدگاه

پنج شش گل هم برای این بازی کم بود

ذوب آهن 0 - 0 هوادار: زیباترین بدون گل لیگ

دیدار ذوب آهن و هوادار بدون گل به پایان رسید.

ذوب آهن 0 - 0 هوادار: زیباترین بدون گل لیگ

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های ذوب آهن و هوادار با نتیجه 0-0 بدون گل به پایان رسید.

این دیدار که فرصت های گلزنی پرتعدادی داشت با نتیجه بدون گل به پایان رسید،در نیمه نخست ذوب آهن فرصت های پرتعدادی داشت که علیرضا حقیقی و تیرک دروازه مانع گلزنی تیم میزبان شدند.
در نیمه دوم همچنان ذوب آهن سوار توپ و میدان بود که عملکرد خوب دفاعی فریبرز گرامی و بی دقتی ذوبی ها باعث شد موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست برود.
از دقیقه 70 تیم فوتبال هوادار با  ورود بازیکنان جوان به تیمش شرایط را تغییر داد و بازی برابر شد، چندین موقعیت خوب برای هوادار به دست آمد که فرعباسی به کمک مدافعان ذوب موفق شدند دروازه ذوب آهن را بسته نگه دارند.

این دیدار با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید تا همچنان شرایط ذوب آهن و هوادار در جدول مسابقات یکسان بماند.

ویدئو: 309547
1918063
1918064
1918065
1918066


تقویمهفته چهارم لیگ برتر/ چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰8 ساعت 19:30 / ورزشگاه: فولاد شهر
سوتاسامی داوران: وحید کاظمی،علیرضا طاهرخانی،مرتضی یوسف شهریاری داور چهارم: عباس راکی ناظر داوری:محمود رفیعی


ذوب آهنترکیب ذوب آهن:

حبیب فرعباسی، امیرحسین رنگرز، محمد قریشی، سجاد آشوری، آرش قادری، پوریا آریاکیا، شایان مصلحتعویضنادر محمدی(67)، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی تعویضسعید باقر پسند (60).فردین یوسفی تعویضعرفان معصومی (67)و محمد جواد محمدیتعویضمحمدحسین علیپور(79)امیرحسین جدیتعویضفرشاد محمدی مهر(79)

هوادارترکیب هوادار:

علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، قائم اسلامی خواه، ایوب کلانتری، امین قاسمی نژادتعویضفرهاد زاوشی(84)، بابک مرادیتعویضکریم اسلامی(65)،داریوش شجاعیانتعویضمهدی باقری(84)،محمد عباسیتعویضمحمد عبداللهی(15)،مهدی عبدی،سبحان پسندیده و محمد دیندار تعویضصائب محمدی(65)


کارت زردکارت زرد(ذوب آهن):محمد قریشی(4)

کارت زردکارت زرد(هوادار):داروش شجاعیان(4+90)

کارت زردکارت زرد(هوادار):فریبرز گرامی(4+90)


لحظات حساس

دقیقه 13: حرکت پوریا آریا کیا با شوت این بازیکن همراه شد که علیرضا حقیقی توپ  را دفع کرد و در ادامه توپ به کرنر رفت.

دقیقه 19: پوریا آریا کیا با یک حرکت انفجاری با حقیقی تک به تک شد،دروازبان هوادار به زیبایی این توپ را به کرنر فرستاد و اجازه باز شدن دروازه هوادار را نداد.

دقیقه 20: ضربه سر آرش قادری روی ارسالی که از نقطه کرنر انجام شده بود پس از برخورد به مدافع هوادار مجدد به کرنر رفت.

دقیقه 29: سجاد آشوری با نفوذ سریع از سمت چپ دفاع هوادار وارد محوطه شد و پاس کات بک او توسط حقیقی درازکش مهار شد.

دقیقه 42: شوت فردین یوسفی از داخل محوطه جریمه با واکنش زیبا علیرضا حقیقی به کرنر رفت.

دقیقه 43: ارسال روی دروازه هوادار، محمد جواد محمدی در شلوغی محوطه جریمه هوادار از داخل شش قدم توپ را به تیرک افقی دروازه کوبید.

دقیقه 47: سه فرصت پیاپی از ذوبی ها روی دروازه هوادار تبدیل به 2 کرنر شد، ضربه کرنر کوتاه کار شد و شایان مصلح خطرناک توپ را به بیرون زد.

دقیقه54: روی یک ضدحمله سریع هوادار به پشت محوطه جریمه ذوبی ها رسید، امین قاسمی نژاد سعی داشت با ضربه بغل پا دروازه میزبان را باز کند که توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 57: بازهم حرکت پوریا آریاکیا با ضربه چیپ این بازیکن همراه شد و فریبرز گرامی به سختی توپ را از روی خط بیرون کشید تا دروازه هوادار در این صحنه هم باز نشود.

دقیقه 69: نفوذ محمدجواد محمدی به داخل محوطه جریمه شد و در شرایط تک به تک تصمیم به پاس رو به  عقب به سعید باقرپسند گرفت که فریبرز گرامی توپ را دفع کرد.

دقیقه 74: مهرداد رضایی با یک توپ ربایی خوب و در ادامه از فاصله دور اقدام به یک شوت زمینی از راه دور کرد که توپ او به شکلی خطرناک از کنار دروازه حقیقی به بیرون رفت.

دقیقه 83: باز هم هجوم بازیکنان ذوب آهن از کانال های کناری با پاس کات بک همراه شد و سعید باقرپسند قدر این موقعیت را ندانست و با اختلاف به بیرون زد

دقیقه 85: فریبز گرامی از میانه میدان با یک ضربه خطرناک میرفت که گل فصل را به ثمر برساند که فرعباسی توپ را به کرنر فرستاد

دقیقه 89:فرهاد زاووشی جوان تازه وارد هوادار با یک حرکت تکنیکی به قلب مدافعان ذوب آهن زد و یکی پس از دیگری بازیکنان را جا گذاشت اما ضربه خوبی به توپ نزد،در ادامه توپ به کریم اسلامی رسید که ضربه او راهی کرنر شد

دقیقه 90+2 : کریم اسلامی دروازبان ذوب آهن را دریبل کرد اما زاویه برای او بسته شد و در شرایط تک به تک ضربه خود را زد که فرعباسی مانع گلزنی شد، در ادامه توپ مجدد به اسلامی رسید و با ارسال روی دروازه مهدی باقری را در موقعیت گلزنی قرار داد اما نادر محمدی توپ را به سختی دفع کرد.


بهترین بازیکن زمین:

پوریا آریاکیا(ذوب آهن): نفوذهای پرتعداد آریاکیا بارها ذوب آهن را در آستانه گلزنی قرار داد اما درخشش علیرضا حقیقی و فریبرز گرامی،پوریا آریاکیا را در این بازی ناکام گذاشت،اما او مدافعان هوادار را آزار داد و موقعیت های زیادی خلق کرد.

فریبرز گرامی(هوادار): فریبرز گرامی یک بار توپ را از روی خط دروازه برگرداند،دو مرتبه توپ را در لحظه آخر از مقابل مهاجمان ذوب آهن دفع کرد و 2 خلق موقعیت روی دروازه ذوب آهن داشت،او روز خوبی را پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها