کد خبر : 1961778 | 08 شهریور 1402 ساعت 19:51 | 40K بازدید | 6 دیدگاه

خشم باشگاه از بازیکن یاغی: اسم پاریس را نیاور!

مارکوس کروشه، مدیر باشگاه آینتراخت فرانکفورت، رندال کولو موانی را به دلیل تلاش هایش برای وادار کردن باشگاه به فروش او به پاری سن ژرمن به شدت مورد انتقاد قرار داد.

خشم باشگاه از بازیکن یاغی: اسم پاریس را نیاور!

به گزارش "ورزش سه"،  کولو موانی پس از اعلام قصد خود برای ترک فرانکفورت در این ماه و پیوستن به پاری سن ژرمن فرانسه، واضحا اعلام کرده است که تا زمانی که اجازه خروج از باشگاه را پیدا نکند، دست به اعتصاب خواهد زد. فرانکفورت قبلاً پیشنهاد 95 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای جذب این بازیکن فرانسوی را رد کرده است.

رفتار اخیر او برای مدیر این باشگاه خوشایند نبوده است که اخیراً به اسکای اسپورتس آلمان گفت:"ما در مورد رندال اشتباه می‌کرديم و حالا شخصیت واقعی او را شناختیم. او تحت فشار اتفاقات زیادی است و همین باعث این واکنش ها از سوی او شده است که اشتباه است و ما این را به روشنی به او و اطرافیانش اعلام کرده ایم.ما بازی مقابل لفسکی صوفیه را بدون او انجام خواهیم داد. برای ما واضح است: رفتار او تأثیری در فعالیت های نقل و انتقالات ندارد. آنچه اکنون مهم است بازی مهم مقابل صوفیه است. این اولویت اصلی و برای باشگاه بسیار مهم است."

1918002

این تیم قرار است عصر پنجشنبه در دیدار برگشت پلی آف لیگ کنفرانس اروپا به مصاف لفسکی صوفیه برود، اقدامات کولو موانی باعث خشم هواداران خواهد شد، زیرا این دو باشگاه هنوز در مورد مبلغ پیش از موعد نقل و انتقالات روز جمعه به توافق نرسیده اند و علاقه این مهاجم فرانسوی برای رفتن به پی‌اس‌جی می‌تواند موضع آینتراخت در مذاکرات را ضعیف کند.

این مهاجم اکنون باید مضطربانه منتظر آخرین مهلت ها پس از پایان مهلت نقل و انتقالات روز جمعه باشد، با این امید که توافقی بین فرانکفورت و پاری سن ژرمن برای انتقال او حاصل شود.

دیدگاه‌ها