کد خبر : 1961804 | 08 شهریور 1402 ساعت 21:28 | 20.2K بازدید | 12 دیدگاه

سیستم فولاد جلوی پرسپولیس لو رفت

فولادی‌ها به هیچ‌وجه نمی‌خواهند چهارمین باخت پیاپی خود در لیگ برتر را متحمل شوند.

سیستم فولاد جلوی پرسپولیس لو رفت

به گزارش ورزش سه، قرمزپوشان اهوازی از دقایقی دیگر باید در آخرین دیدار هفته چهارم مقابل پرسپولیس قرار بگیرند اما سه باخت قبلی باعث شده تا گلادیسون سرمربی موقت فولادی‌ها، ترکیب کاملا دفاعی را به میدان فرستاده است و احتمالا با دفاع همه جانبه سعی دارند تا ابتدا گلی را دریافت نکنند و سپس در یک بزنگاه بتوانند گل برتری را بزنند.


سیستم قرمزپوشان در نبرد امروز ۵-۴-۱ خواهد بود. کنت گلر اتریشی فولاد بدنبال سومین کلین شیت متوالی خود برابر پرسپولیس است.

والی، باهیا و کولی‌بالی سه دفاع مرکزی در کنار نجاریان و شجاعی دو مدافع کناری کنار یکدیگر برای حفظ دروازه خودی خواهند جنگید، سیستمی که فولاد در دیدار با ملوان از آن استفاده کرد و چهار گل خورد.


سینا مریدی و محمد آبشک که مورد غضب علیرضا منصوریان قرار گرفته بودند، امروز در ترکیب اصلی حضور دارند و به همراه علی‌نژاد و کاندید و چهار هافبک امروز فولاد هستند. گادوین منشا نیز در نوک‌پیکان خط حمله قرار گرفته اما کمک به هم تیمی‌هایش در کار دفاعی قطعا به او محول شده است.

1918043

گلادیسون سرمربی امروز فولاد با سیستم دفاعی که برای تیمش چیده است، به هیچ وجه نمی‌خواهد قرمزهای اهواز از بازی امروز بدون امتیاز خارج شوند و هواداران فولاد که در چند سال اخیر در نیمه بالای جدول می‌جنگیدند چنین وضعیتی را تحمل نمی‌کنند و برای حمایت از تیمشان و خروج از بحران به ورزشگاه آمده‌اند.

دیدگاه‌ها