کد خبر : 1961814 | 08 شهریور 1402 ساعت 22:37 | 7.5K بازدید | 4 دیدگاه

گرفتن ۳امتیاز به هر قیمتی ارزش ندارد؛

فکری: با جوان‌هایم می‌توانستیم برنده بازی شویم

محمود فکری از کسب یک امتیاز از بازی سخت با ذوب آهن در اصفهان رضایت دارد اما معتقد است توانایی کسب ۳ امتیاز را نیز داشتند.

فکری: با جوان‌هایم می‌توانستیم برنده بازی شویم

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری، در کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب آهن در ابتدا گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. غیر از بحث فنی آرامش خیلی خوبی داشت و نه روی نیمکت‌ها تنشی داشتیم و نه داوران مشکل خاصی داشتند. یکی از مشکلات بازی‌هایی که تنش دارد، داور چهارم است ولی داور چهارم امروزمان باتجربه بود و توانست کنترل کند.

فکری راجع به جریان بازی گفت: ما تعویض زودهنگام‌مان شیرازه تیم را به هم ریخت و نتوانستیم کارهایی را که می‌خواستیم انجام بدهیم ولی نیمه دوم بچه‌ها بهتر دویدند و توانستند بازی را کنترل کنند. با تعویض‌هایی که کردیم موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم ولی کم دقتی کردیم. کل تیم‌مان خوب جنگیدند و فرصت‌های زیادی به حریف ندادیم. یک امتیاز خوبی بود و از همه بچه‌ها به خاطر تلاش‌شان تشکر می‌کنم.

او در مورد بازی قبلی تیمش و امتیازات‌شان بیان کرد: ما بازی گذشته را اعتقاد داشتیم که می‌توانیم به سه امتیاز برسیم ولی بازی از دست داور در رفت و تنش‌ها لب خط و در زمین کار را سخت‌ کرده بود وگرنه می‌توانستیم برنده بشویم. الان می‌توانستیم ۸ امتیازی باشیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هرچه بازی سنگین‌تر باشد انگیزه بیشتری داریم و برای هر بازی برنامه خواهیم داشت تا جایگاه‌مان را در جدول در رتبه یک رقمی حفظ کنیم.

1918077

فکری در مورد بازی دادن یک جوان دیگر به نام مهدی باقری گفت: در مجموع از بازیکنان جوانی که میدان دادم راضی‌ام. از بزرگترهای تیم تشکر می‌کنم که این فضا را برای جوان‌ها فراهم کردند که بتوانند در این فضا توانایی‌های‌شان را نشان دهند. امروز هم از مهدی باقری استفاده کردیم. وقتی در دقایق آخر جوان‌ها را آوردیم توانستیم موقعیت به وجود بیاوریم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم به گل برسیم. در مجموع از بزرگترها ممنونم و از جوان‌هایی که میدان می‌دهیم راضی هستم.

او در مورد کار کردن در این باشگاه خصوصی گفت: فضای هوادار تفاوت دارد و تصمیم گیرنده‌ها تعدادشان کم است و آرامشی را به کادر فنی دادند و حق و حقوق بچه‌ها را به موقع پرداخت کردند. تنها ایرادش این است که تیم هوادار ندارد. در مجموع فضای خوبی است که تجربه می‌کنم و امیدوارم در نهایت به اهداف‌مان برسیم.

او در پایان گفت: از آقای نکیسا تشکر می‌کنم که در رختکن‌مان آمدند. شاید الان ذوب آهن ناراحت باشد که ۳ امتیاز را نگرفته اما گرفتن ۳ امتیاز به هر قیمتی ارزش ندارد. در یک فضای جوانمردانه امتیازات تقسیم شد.

دیدگاه‌ها