کد خبر : 1961818 | 08 شهریور 1402 ساعت 22:48 | 30.2K بازدید | 12 دیدگاه

هواداران صبر کمی دارند

مصلح: دیگر نمی‌توانستم ادامه دهم

مدافع ذوب‌آهن می‌گوید این تیم باید در پایان فصل جزو شش تیم اول باشد.

مصلح: دیگر نمی‌توانستم ادامه دهم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در یک بازی پرموقعیت برابر هوادار با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد تا در پایان هفته چهارم، پنج امتیازی شود.

پس از این بازی، شایان مصلح، مدافع ذوبی‌ها، در ابتدا صحبتی خطاب به برنامه فوتبال برتر داشت و به خبرنگاران حاضر در میکسدزون گفت: دوستان برنامه فوتبال برتر به ما لطف دارند همیشه. می‌آیند در تهران و جاهای دیگر گزارش می‌گیرند اما همیشه صحبت‌های من آرشیو می‌شود و پخش نمی‌شود. نمی‌دانم‌چطور است که من هر هفته خط قرمز هستم و به من می‌رسند، پخش نمی‌کنند. من همه را دوست دارم ولی فکر می‌کنم زحمت الکی است این کار [مصاحبه].

مصلح در ادامه در خصوص بازی گفت: بازی خوبی داشتیم. باید همان نیمه اول دو سه تا گل می‌زدیم و موقعیت‌های خیلی عجیب و غریبی را خراب کردیم. بچه‌های ما جوان هستند و احساس می‌کنم یک مقدار باید ذهنیت‌مان را عوض کنیم که هر بازی برای برد بیاییم.

ویدئو: 309558

مدافع سابق گل گهر اضافه کرد: همه ناراحتیم از مساوی. مساوی در خانه یا مساوی جلوی پرسپولیس با گل خوردن در دقایق پایانی برای ما باخت حساب می‌شود. برای کسی که باور به این داشته باشد که با این تیم خوب و یک‌دست و مربی و فضای خوبی که دارد، نتیجه مطلوب نبود‌.

او در ادامه گفت: باید ذهنیت مان را عوض کنیم قانع نباشیم به این نتایج. با این تیم امسال اگر سهمیه نگیریم حداقل جزو شش تیم باشیم. درست است که جوان هستیم اما فوق العاده تیم خوبی داریم. مشکل همان ذهنیت است که انشاءالله درست شود‌. افسوس نمی‌خورم که نبردیم این بازی را.

مصلح در خصوص مصدومیت خود گفت: دقیقه ۴۲ بود که با لگن خوردم زمین و متاسفانه نمی‌دانم سیاتیک است یا دیسک. با آمپول ادامه دادم تا دقیقه ۶۵ اما دیدم نمی‌توانم و مربیان تعویضم کردند.
مدافع ذوبی‌ها در خصوص برخورد با شجاعیان گفت: من هم در زمین اول احساس کردم شیطنت کرده اما خودش گفت از قصد نبوده و ما هم می‌گوییم نبوده است.

مصلح در رابطه با گلایه هواداران در انتهای بازی هم گفت: اصلا قرار است این تیم را بسازیم. تیمی که جلوی پرسپولیس و سپاهان این طور بازی می‌کند. همین بازی را ببینید. از دو متری زدیم تیرک و موقعیت‌های زیادی داشتیم. باید می‌بردیم امروز. معمولا هواداران صبر کمی دارند ولی باید یک نگاهی به گذشته کوتاه‌مدت تیم داشته باشند. به نظرم بی‌انصافی است در سه هفته ایراد بگیرند.

دیدگاه‌ها