کد خبر : 1961821 | 08 شهریور 1402 ساعت 22:55 | 41.2K بازدید | 25 دیدگاه

بایرن مونیخ آماده دریافت رقم پیشنهادی لیورپول

خرید حیثیتی کلوپ قبل از بسته شدن پنجره

باشگاه بایرن مونیخ آماده دریافت رقم پیشنهادی لیورپول برای انتقال رایان گراونبرخ است.

خرید حیثیتی کلوپ قبل از بسته شدن پنجره

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول در حال مذاکره با بایرن مونیخ برای انتقال دائم رایان گراونبرخ است. دو باشگاه در حال حاضر روی قیمت گذاری این هافبک 21 ساله کار می کنند و بایرن مونیخ منتظر ارائه پیشنهاد رسمی از سوی لیورپول است.

به گزارش اتلتیک، گراونبرخ در حالی که از منچستریونایتد هم پیشنهاد دارد اما دوست دارد به لیورپول بپیوندد. البته شیاطین سرخ که پیش از این خواستار انتقال قرضی هافبک بایرن شده بودند فعلا درگیر پروژه جذب سفیان امرابط است.

1918092

بایرن مونیخ در حالی منتظر دریافت پیشنهاد از لیورپول است که در صورت نهایی شدن این انتقال باید به فکر یک جایگزین تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشد.

بایرن مونیخ پیش از این پیشنهاد معاوضه هافبک هلندی‌اش با مک تامینی را از یونایتد دریافت کرده بود اما گزینه فروش دائم، گزینه مطلوب آنهاست که شانس لیورپول را برای جذب گراونبرخ بیشتر کرده است.

یورگن کلوپ بعد از جدایی فابینیو و جردن هندرسون در پی تقویت خط میانی تیمش است. قرمزها تا کنون در جذب مویزس کایسدو و رومئو لاویا ناموفق بوده اند و تلاش می کنند با نهایی کردن انتقال گراونبرخ نقل و انتقالات تابستانی را با دست پر به پایان رسانده و از فشار هوادارانشان که به نظر می رسد از روند ورود و خروج .

دیدگاه‌ها