کد خبر : 1961834 | 08 شهریور 1402 ساعت 23:47 | 70.5K بازدید | 57 دیدگاه

بسته شدن پنجره بر سر پانصد میلیون؛

ارقام مضحک در پرونده‌ای که پنجره استقلال را بست!

مالک شاهین بوشهر ارقام عجیبی را در مورد پرونده‌ای که پنجره استقلال را بست مطرح کرده است.

ارقام مضحک در پرونده‌ای که پنجره استقلال را بست!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله کوتاهی تا پایان پنجره تابستانی، پنجره استقلال به دلیل حق رشد قایدی و محبی از سوی شاهین بوشهر بسته شده است‌. حال موضوعی که خیلی در این پرونده جلب توجه می‌کند، مبلغی است که استقلال را به دردسر انداخته.

مالک باشگاه شاهین مدعی است مسئولین باشگاه استقلال توجهی به درخواست آنها نداشته‌اند و مدام کار را به افراد دیگر باشگاه پاس می‌دادند و در آخر هم گفته‌اند که پولی در باشگاه نیست و به کنایه از مالک شاهین خواسته‌اند اگر می‌توانند به استقلال کمک کنند‌.

1901112

علیرضا نعمتی در خصوص طلب‌شان از استقلال که بعد از ۴۵ روز منجر به بسته شدن پنجره‌شان شده گفت: ۲۶۱۹/۷۹ یورو در پرونده محمد محبی بوده است که برای استقلال پولی هم نمی‌شود. ما حساب کردیم هر دو پرونده روی هم ۵۰۰ میلیون تومان هم نمی‌شود. برای قایدی هم ۱۰۳۳۱درهم است که هر کدام به علاوه ۵درصد سود سالانه که از ۱۸سپتامبر ۲۰۲۲ باید پرداخت شود.

او در مورد فرستادن نامه به روستوف برای حق رشد محبی بیان کرد: فدراسیون فوتبال باید به سامانه الکترونیکی فیفا وصل شود. الان به روسیه و باشگاه روستوف نامه زده‌ایم که نتوانستیم جواب رای‌اش را بگیریم چون فدراسیون به سامانه الکترونیکی فیفا وصل نشده است. تمام باشگاه‌ها متضرر خواهند شد و آن وقت فدراسیون فوتبال باید خسارات سنگینی به باشگاه‌ها پرداخت کند.

دیدگاه‌ها