کد خبر : 1961852 | 09 شهریور 1402 ساعت 02:30 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

ذوب-هوادار، داور هم از این بازی لذت برد

دیدار ذوب آهن و هوادار یکی از بازی های سریع و پرموقعیت لیگ بیست و سوم بود و بدون صحنه ای جنجالی این بازی به پایان رسید.

ذوب-هوادار، داور هم از این بازی لذت برد

به گزارش ورزش سه، دیدار ذوب آهن و هوادار در هفته چهارم مسابقات با نتیجه صفر-صفر مساوی به پایان رسید اما در این دیدار موقعیت های پرتعدادی خلق شد.

در این دیدار 10 تعویض شد و هر دو تیم از 5 سهمیه تعویض به طور کامل استفاده کردند، سرمربیان دو تیم در دقایق مختلف بازی نسبت به شرایط تیم حریف و عملکرد بازیکنان خودی دست به تعویض میزدند و روند بازی با تعویض های که ایجاد میشد تغییر می کرد، سرمربیان دو تیم به دور از حواشی درگیر دوئل فنی بودند و اعتراضی به صحنه های مسابقه نداشتند.

در سوی دیگر بازیکنان ذوب آهن و هوادار با خطا و اعتراضات بی مورد از سرعت بازی کاهش ندادند و همین مسئله به خلق موقعیت های بیشتر و یک بازی هجومی کمک بسیاری کرد.

1918153

وحید کاظمی داور مسابقه در این بازی کار سختی نداشت و بدون صحنه ای جنجالی یا اعتراضات شدید بازیکنان یا کادرفنی تیم ها بازی را به پایان رساند، کاظمی یک بازی بدون چالش را سوت زد.

البته خود وحید کاظمی روی روند سریع بازی نقش زیادی داشت، او وقفه ای به بازی ایجاد نکرد،کاظمی در جریان بازی دقیقه 3 محمد قریشی را با کارت زرد جریمه کرد و در ادامه مسابقه کارتی از جیب او خارج نشد تا دقایق پایانی بازی که داریوش شجاعیان در معدود صحنه های بازی به علت اعتراض ار روی نیمکت کارت زرد گرفت و دیگر بازیکنی که کارت گرفت فریبرز گرامی در دقیقه 95 بود.

دیدگاه‌ها