کد خبر : 1961872 | 09 شهریور 1402 ساعت 00:59 | 11.3K بازدید | 18 دیدگاه

در آسیا دست و پا بسته نیستیم

ترابی: امیدوارم در آزادی به مصاف النصر برویم

هافبک سرخ‌پوشان پس از پیروزی شیرین و قاطع تیمش اظهار امیدواری کرد که در آسیا بتوانند عملکرد قابل توجهی داشته باشند.

ترابی: امیدوارم در آزادی به مصاف النصر برویم

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس موفق شد تا در ورزشگاه شهدای فولاد مقابل فولاد خوزستان با دو‌گل پیروز شود و امتیازات خود را به عدد ۱۰ برساند.

مهدی ترابی هافبک قرمزها پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران در خصوص این دیدار گفت: ابتدا به تیم خوب فولاد خسته نباشید می‌گویم، بازی خیلی خوب از آب در آمد و خدارا شکر می‌کنم که توانستیم در این شرایط سخت سه امتیاز بازی را بگیریم. به هواداران‌مان یک تبریک ویژه می‌گویم و امیدوارم این روند رو به جلو را ادامه بدهیم تا ان‌شالله به بازی‌های آسیایی برسیم.

وی در خصوص حواشی این بازی گفت: من متوجه حاشیه نشدم اما اگر منظورتان بطری  آب و اینجور چیزهاست، طبیعیه و یک سری چیزها را نمی‌شود کاری کرد. امیدوارم این اتفاقات را دیگر جایی نبینیم.

ترابی در ادامه در خصوص تعطیلات لیگ گفت: فکر می‌کنم چندروزی آقا یحیی به ما استراحت می‌دهد و پس از تعطیلات خودمان را برای مسابقات آسیایی و لیگ برتر آماده خواهیم کرد.

وی در خصوص حضورش در لیست تیم ملی گفت: از من به مانند ۵۰-۶۰ بازیکن دیگر پاسپورت گرفته‌اند اما هنوز لیست نهایی مشخص نشده است.

هافبک پرسپولیس در خصوص مسابقات آسیایی و همگروهی با النصر نیز افزود: بازی‌ها سخت است اما ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم، ما می‌رویم تا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم و قطعا سعی می‌کنیم نتایج خوبی را بگیریم.

او در انتها در خصوص میزبانی پرسپولیس از النصر در زمین بی‌طرف نیز گفت: اکنون تنها مشکل بازی با تیم‌های عربستانی است و اگر وار بیاید دیگر مسابقات خانگی ما در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. امیدواریم که مشکلات بازی با النصر هم حل شود و بتوانیم در آزادی میزبانی کنیم.

دیدگاه‌ها