کد خبر : 1961887 | 09 شهریور 1402 ساعت 01:40 | 122.8K بازدید | 128 دیدگاه

بغضم گرفته بود و دوست داشتم گریه کنم؛

کاپیتان فولاد راز قهر اهواز با منصوریان را گفت

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان توضیحات کاملی درباره دلیل هجمه هواداران علیه منصوریان مطرح کرد.

کاپیتان فولاد راز قهر اهواز با منصوریان را گفت

به گزارش "ورزش‌ سه"، ایوب والی، کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان، که در نیمه اول به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین مسابقه شد، در میکسدزون ورزشگاه فولاد‌ آرنای اهواز درباره شکست 2 بر صفر که چهارمین باخت پیاپی قرمزپوشان اهوازی در لیگ بیست و سوم بود، گفت: بعد از 3 بازی که باخته بودیم و گل زیاد خورده بودیم، برای بازی دفاعی آمده بودیم. به هر حال تیم ما یک تیم مریض است و اعتماد به نفس خودش را از دست داده است. آمدیم دفاع کنیم و روی ضدحملات کار کنیم. تا دقیقه 75 هم بچه‌ها تمام تلاش خودشان را کردند و نسبت به هفته‌های گذشته فکر می‌کنم تا دقیقه 75 عملکرد خوبی داشتیم. به هر حال تیمی که عقب می‌نشیند گل می‌خورد. گل خوردیم و فکر می‌کنم یک مقدار شیرازه تیم ما از هم پاشید.

او درباره شرایط فنی فولاد خوزستان اضافه کرد: واقعیت این است که این تیم کار دارد. هر چه سریعتر باید مربی مشخص شود و بیاید کار کند. واقعا توی تمام عمرم اینطور شرمنده هواداران نشده بودم. جان بچه‌ام امروز خیلی شرمنده‌ هواداران شدم. اصلا بغضم گرفته بود و دوست داشتم گریه کنم؛ به حال این تیم، این مردم و این ورزشگاهی که همیشه می‌‌تواند مدعی قهرمانی باشد، ولی امسال حال و روز ما اینطوری است.
ایوب والی در بخش دیگری از حرف‌هایش با امیدواری نسبت به آینده حرف زد: اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و بالاترین انرژی را می‌گذاریم که خیلی سریع‌تر از این شرایط بیرون بیاییم.

ویدئو: 309581

سوال اول از ایوب والی درباره اعتراض جواد نکونامش به برخی هواداران فولاد و در ادامه واکنش منفی آنها به علیرضا منصوریان بود. کاپیتان فولاد در واکنش به این سوال و اینکه دلیل عدم موفقیت این دو مربی و به ویژه منصوریان را چه می‌داند، اینطور توضیح داد: نه آقای نکونام بحث‌شان فرق می‌کند. آقای نکونام اینجا آمدند و مردم هم خیلی تشویق‌شان کردند و اتفاقا نتیجه هم گرفتند. دو قهرمانی آوردند. 

او سپس در واکنش به این جمله خبرنگار که گفت من روزهای آخر را می‌گویم، بیان کرد: خب روزهای آخر بحث‌هایی پیش آمد. تیمی بسته شده بود که دم از قهرمانی می‌زدیم. خود کادر هم دم از قهرمانی می‌زد. بودجه خوبی خرج شده بود و انتظار مردم بالا رفت، اما در بازی‌های ابتدایی به مشکل خوردیم. به هر حال در تمام دنیا طبیعی است که برخی جایگاه‌ها اعتراض دارند. اما در کل فکر می‌کنم که جواد نکونام تا آخرین لحظه حمایت شد و خودشان رفتند.

1918098

کاپیتان فولاد سپس درباره جدایی منصوریان و دلیل آن اینطور صحبت‌هایش را از سر گرفت: بحث آقای منصوریان فرق می‌کند. بعد از جدایی آقای نکونام، در همان زمان سپاهان مربی خارجی گرفت و نتایج خوبی کسب کرد. بازی خوبی هم انجام می‌داد. تراکتور هم همین‌طور. هواداران ما به نسبت بودجه‌ و شرکتی که می‌بینند و هیچ اختلافی با شرکت فولاد مبارکه سپاهان ندارد، مقایسه می‌کنند. شرایط ما حتی بهتر از آنها هم هست. پس ما چرا نمی‌توانیم مثل سپاهان خرج کنیم؟! چرا نمی‌توانیم بهترین مربیان خارجی را بیاوریم؟! چرا نمی‌توانیم بهترین بازیکنان خارجی را بیاوریم؟! کلا بحث هوادار همین بود. هر کسی هم که جای منصوریان می‌آمد، فکر می‌کنم هواداران اعتراض می‌کردند. اول از هر چیزی خواسته هوادار مربی خارجی بود.

والی در واکنش به این سوال که آیا تمام اعضای تیم با علیرضا منصوریان همدل بودند، عنوان کرد: شک نکنید که همدل بودند. ما سعی کردیم کمک کنیم. ولی اینطوری نشد. به هر حال نتایج هم کمک کرد که هوادار بیشتر اعتراض خودش را نشان بدهد.
کاپیتان فولاد خوزستان در واکنش به اینکه پیش‌بینی‌اش از آینده فولاد خوزستان چیست اضافه کرد: اصلا شرایط خوبی نیست. امیدواریم هر چه زودتر شرایط مشخص شود. استراحت ما هم خیلی کمتر از بقیه تیم‌هاست. انرژی می‌گذاریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با حضور مربی جدید شرایط را بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها