کد خبر : 1961900 | 09 شهریور 1402 ساعت 07:18 | 31.5K بازدید | 12 دیدگاه

خالقان زیباترین بازی هفته چهارم لیگ برتر

بدون شک تساوی بدون گل در دیدار ذوب آهن و هوادار غیر قابل باورترین نتیجه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور بود.

خالقان زیباترین بازی هفته چهارم لیگ برتر

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر امروز میزبان هوادار تهران در هفته چهارم لیگ برتر بود. شاگردان محمد ربیعی که پس از تساوی یک - یک مقابل ذوب آهن اعتماد به نفس قابل توجهی داشتند در نیمه نخست این بازی بارها دروازه میهمان تهرانی خود را تهدید کردند اما واکنش‌های علیرضا حقیقی با کمک تیر دروازه مانع از باز شدن دروازه آنها شد.

ذوبی ها در حالی به پیروزی مقابل هوادار فکر می‌کردند که تفکرات محمود فکری در نیمه دوم نشان داد او نیز دیدگاهی مشابه با همتای خود دارد. هوادار در نیمه دوم به جای اینکه پا پس بکشد با ورود بازیکنانی همچون کریم اسلامی، فرهاد زاوشی و صائب محبی روحیه‌ای کاملا تهاجمی پیدا کردند تا بتوانند با سانترهای بند دروازه ذوبی ها را تهدید کنند.

بدون شک علیرضا حقیقی و حبیب فرعباسی دروازه‌بان های هوادار و ذوب آهن فعال‌ترین بازیکنان دیدار امروز بودند. تفکرات تهاجمی ربیعی و فکری باعث واکنش‌های متوالی آنها شد تا به کمک مدافعان خود مانع از فرو ریختن دروازه‌ها شوند.

دیدار دو تیم حداقل ۱۵ موقعیت گلزنی روی هر دو دروازه به همراه داشت اما هیچ کدام به گل تبدیل نشد تا تقسیم امتیازات صورت بگیرد.

حالا سرمربیان ذوب آهن و هوادار با وجود پنج امتیازی شدن در پایان هفته چهارم می‌توانند در تعطیلات لیگ برتر به دلیل بازی‌های دوستانه تیم ملی ایران در شهریورماه داشته باشند دنبال نکاتی باشند که آنها را از گلزنی محروم کرد.

1918235
1918236

بدون شک فوتبال ایران مدت‌ها بود چنین دیدار ویژه ای را با تساوی بدون گل تجربه نکرده بود اما ربیعی و فکری با جسارت فنی خود و بازیکنانشان آن را به رخ کشیدند.

📸عکس‌ها: وحید مؤمن زاده

دیدگاه‌ها