کد خبر : 1961904 | 09 شهریور 1402 ساعت 03:15 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

یووه کوتاه نیامد: این ستاره هم باید برود!

باشگاه یوونتوس قصد دارد فیلیپ کوستیچ، وینگر این تیم، را در فرصت باقی مانده تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش برساند.

یووه کوتاه نیامد: این ستاره هم باید برود!

به گزارش "ورزش سه"، کوستیچ در دو بازی ابتدایی یوونتوس در رقابت‌های فصل جدید سری آ برابر اودینزه و بولونیا در زمین حاضر نبود تا تردیدهایی درباره آینده او به وجود بیاید.

این اتفاقی در حالی رخ داده که این بازیکن با ۵۴ بازی بیشترین تعداد حضور در میدان با پیراهن یووه در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را داشت اما حالا به نیمکت تبعید شده است.

عدم استفاده مکس آلگری از او باعث شده که بسیاری بر این باور باشند که این ستاره صربستانی دیگر جایی در برنامه‌های باشگاه یوونتوس ندارد و آنها قصد دارند که او را هرچه زودتر به فروش برسانند.

1918243

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت با تایید این خبر مدعی شد که یوونتوس آماده است تا پیشنهادات برای جذب کوستیچ را بررسی کند تا او را در فاصله کمتر از دو روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند.

قیمت تعیین شده از سوی مدیران این باشگاه برای فروش او حدود ۱۵ میلیون یورو است اما هنوز هیچ باشگاهی به صورت رسمی برای جذب او اقدام نکرده است.

محتمل‌ترین مقصد برای این بازیکن باشگاه رم است اما این در صورتی است که لئوناردو اسپیتاتزولا با ترک این باشگاه موافقت کند تا آنها شرایط جذب کوستیچ را داشته باشند.

دیدگاه‌ها