کد خبر : 1961941 | 09 شهریور 1402 ساعت 11:27 | 34.2K بازدید | 13 دیدگاه

امیر عابدزاده در پرتغال دریافت شد (عکس)

باشگاه ماریتیمو با انتشار عکس‌های اولین تمرین دروازه‌بان ایرانی، به این گلر خوش‌نقش خوش‌آمد می‌گوید.

امیر عابدزاده در پرتغال دریافت شد (عکس)

به گزارش ورزش سه، دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران در حالی به ماریتیمو بازگشته که رومن سالین که او نیز بعد از هفت سال به ماریتیمو بازگشته بود، قرارداد خود را با این باشگاه پس از یک‌ ماه فسخ کرد تا نیازی ضروری به حضور امیر احساس بشود.

او حالا دوباره به ماریتیمو بازگشته تا پس از دو فصل تجربه با پونفرادینا خود را در رقابتی پایین‌تر از صف اول پرتغال محک بزند؛ تیمی که کارش را با آن در ژانویه ۲۰۱۷ آغاز کرد و پنج فصل در آنجا ماند و ۸۴ بازی رسمی برای آنها انجام داد و حتی عنوان غیررسمی بهترین گلر سال را به دست آورد.

1918299

امیر عابدزاده که در سال ۲۰۲۱ باشگاه جزیره مادیرا را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرده بود، ۶۵ بازی برای پونفرادینا انجام داد و دوباره به آشیانه خود بازگشت. جایی که احساس تعلق خاطر ویژه به آن دارد و در آنجا حسابی تحویلش گرفته‌اند؛ یه خصوص که او در تمرین اول همانطور که به نظر می‌رسید، فیت و آماده بود و پیغام روحیه‌بخشی را نیز با هواداران ماریتیمو به اشتراک گذاشت.

برای امیر در فصل جدید ماجراجویی‌اش در فوتبال اروپا آرزوی موفقیت می‌کنیم؛ این می‌تواند فصلی هیجان‌انگیز باشد که با صعود به لیگ برتر پرتغال به پایان می‌رسد.

1918300
1918301
1918302

دیدگاه‌ها