کد خبر : 1961974 | 09 شهریور 1402 ساعت 13:45 | 57.2K بازدید | 56 دیدگاه

قرضی تا پایان فصل

رسمی: روملو لوکاکو به آاس رم پیوست

باشگاه رم دقایقی پیش تایید کرد که روملو لوکاکو را قرضی تا پایان فصل از چلسی به خدمت گرفته است.

رسمی: روملو لوکاکو به آاس رم پیوست

به گزارش "ورزش سه"، داستان این تابستان روملو لوکاکو هم به اتمام رسید و او همانطور که در روزهای اخیر مشخص شده بود، پیراهن رم را به تن خواهد کرد.

1918350

ستاره بلژیکی که حاضر نبود برای چلسی بازی کند و از تیم اول باشگاه نیز کنار گذاشته شده بود، از ابتدای تابستان به دنبال باشگاهی دیگر برای فصل جاری بود. او که فصل قبل قرضی برای اینتر بازی کرد و باشگاه ایتالیایی تلاش داشت قراردادش را دائمی کند، در مقطعی با یوونتوس نیز وارد مذاکره شد و به همین دلیل اینتر عقب نشینی کرد. اینتری ها به شدت از لوکاکو به خاطر مذاکره با باشگاه رقیب عصبانی شدند و پیشنهاد خود را پس گرفتند. از سوی دیگر هواداران یوونتوس نیز علیه لوکاکو موضع گرفتند تا بیانکونری نیز قید جذب او را بزند.

1918349

در نهایت برای لوکاکو فقط میلان و رم باقی ماندند و بالاخره رم توانست با او به توافق برسد. او از چند روز پیش در پایتخت ایتالیا به سر می برد و پس از گذراندن تست‌های پزشکی، امروز رسما تا پایان فصل به جمع جالوروسی پیوست. در قرارداد او بند خرید وجود ندارد و در پایان فصل باید به چلسی برگردد. به این ترتیب لوکاکو هم تیمی و رقیب جدید سردار آزمون در رم خواهد بود.

لوکاکو که پیراهن شماره 90 رم را در اختیار خواهد داشت در اولین صحبت‌های خود گفت: «رفتار هواداران رم با من باورنکردنی نیست و نمی توانم برای شروع کار با این تیم صبر کنم. مالکان رم جاه طلبی های بزرگی دارند.»

دیدگاه‌ها