کد خبر : 1961977 | 09 شهریور 1402 ساعت 13:50 | 96.5K بازدید | 143 دیدگاه

سالاری: چه کسی امتیاز ما را برمی گرداند؟

گل استقلال صد درصد آفساید بود!

مهاجم استقلال خوزستان اعتقاد دارد تیمش می توانست در مصاف با آبی پوشان پایتخت برنده از زمین خارج شود.

گل استقلال صد درصد آفساید بود!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که به تهران سفر کرده بود تا با همتای خود دیدار کند در نهایت با یک گل خورده راهی اهواز شد. شهرام سالاری مهاجم استقلال خوزستان در این مورد به خبرنگار ما گفت: هرکس بازی را دیده باشد می داند واقعا حق ما باخت نبود. من میگویم حتی می توانستیم دو بر یک برنده بازی هم باشیم.

او ادامه داد: یک بازی خیلی منطقی انجام دادیم و به خوبی نقاط ضعف و قوت استقلال را آنالیز کرده بودیم. خوب و منطقی بازی کردیم، موقعیت ایجاد کردیم ولی متاسفانه موقعیت هایمان را تبدیل به گل نکردیم و فکر نکنم استقلال موقعیت آنچنانی در بازی داشت. یک موقعیت داشتند که جعفر سلمانی به تیر زد که تیم ما در حمله بود و فقط همان یک موقعیت را به آن ها دادیم و یک موقعیت دیگر که ضربه ایستگاهی‌شان بود که صد درصد آفساید بوده و با اینکه گفتم می توانستیم ببریم. عادلانه اش این بود که بازی مساوی باشد.

این بازیکن در مورد اخراج سیروس پورموسوی اینگونه نظر داد: آقای پورموسوی هم حق داشته؛ چون واقعا گلشان آفساید بود. الان چه کسی می تواند امتیاز ما را برگرداند؟ بالاخره سرمربی تیم است و بخاطر اینکه گل حریف آفساید بود و پنالتی صددرصد ما را نگرفتند، حق داشته اعتراض کند. خود داور هم در جریان بازی محو بازی بود، ولی کمک های او می توانست کمکش کند. وظیفه کمک بود که آفساید را اعلام کند و نمی دانم چرا او هم آفساید نگرفت!

سالاری به کیفیت پایین زمین چمن آزادی اشاره کرد و گفت: واقعا چمن استادیوم آزادی افتضاح بود؛ یعنی چمنش در حد محلات بود. یکسری جاهای چمن کنده شده بود، کل چمن زرد شده است. امیدوارم به آن رسیدگی کنند؛ چون این ورزشگاه ملی ما است. باید چمن را برای آبرو کشور در بازی های آسیایی درست کنند.

سالاری که در لیگ یک آمار خیلی خوبی داشت و آقای گل شد و در  ذوب آهن هم تعویض طلایی بود، در پاسخ به این سوال که چرا از آن روز ها فاصله گرفته توضیح داد: سال گذشته که ذوب آهن بودم توانستم از موقعیت هایی که به دست آوردم بهترین استفاده را بکنم و این شم گلزنی در وجود من هست ولی من چون به استقلال خوزستان دیر اضافه شدم، کمی شرایط بدنی ام تا قبل بازی با استقلال اوکی نبود و به شرایط ایده آل و نرسیده بودم. این بازی هم بازی سنگینی بود اما مطمئن بودم موقعیتی برایم ایجاد می‌شد تبدیل به گل می کردم. متاسفانه موقعیت آنچنانی نداشتم و مطمئنم به آمادگی کامل برسم از بازی های آینده می توانم از شم گلزنی ام استفاده و به تیمم کمک کنم.

استقلال خوزستان در سه بازی خود بردی کسب نکرده سالاری در این باره گفت: بازی با شمس آذر حتی حقمان مساوی هم نبود. می توانستیم برنده بازی باشیم. بازی با آلومینیوم اراک هم خیلی منطقی بازی کردیم و روی یک ایستگاهی که به دست آوردند، گل زدند. به نظرم اگر ما بتونیم از موقعیت هایمان درست استفاده کنیم و در دفاع بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، می توانیم از بازی با تراکتور برد هایمان را شروع کنیم.

سالاری افزود: ما بازیکنان جوان خیلی خوبی داریم، باتجریه هم داریم و این امید را می دهم که بتوانیم در ادامه راه و در بازی های آینده دو باخت را جبران  و امیدوارم که بتوانیم از هفته بعد یک روند خیلی خوب را شروع کنیم. چون واقعا تیم ما به یک برد نیاز دارد. تیم بسیار خوبی و در راسش هم کادر خیلی خوبی داریم.آقاسید بالاخره مربی باتجربه ای است و دانش بسیار زیادی دارد و آقای قنبری، نعمتی و پیروانی کمک های خیلی خوبی هستند. امیدوارم بتوانیم جواب زحمات آن ها را بدهیم و بتوانیم اولین بردمان‌ را هفته بعد بیاوریم.

دیدگاه‌ها