کد خبر : 1961996 | 09 شهریور 1402 ساعت 15:05 | 84.3K بازدید | 32 دیدگاه

اعتراف رکراکی به شکست

تلاش کردیم یامال را راضی کنیم ولی نشد

ولید رکراکی، مربی تیم ملی مراکش، تایید کرد که نتوانسته اند لامین یامال را به بازی برای مراکش متقاعد کنند.

تلاش کردیم یامال را راضی کنیم ولی نشد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته مشخص شده بود که فدراسیون‌های فوتبال اسپانیا و مراکش در رقابتی تنگاتنگ برای راضی کردن لامین یامال، پدیده این روزهای بارسا، هستند که می‌تواند در تیم‌های ملی این دو کشور بازی کند.

1916952

رسانه های اسپانیایی در این رابطه خبر دادند که یامال تصمیم نهایی خود را گرفته و به فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که ترجیح می‌دهد پیراهن لاروخا را به تن کند. نام لامین یامال روز جمعه این هفته در فهرست لوئیس دلافوئنته برای حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا اعلام خواهد شد.

ولید رکراکی در این رابطه گفت: «این یک تصمیم شخصی است. ما در این زمینه تلاش کرده ایم، اما نمی توانیم کسی را مجبور به بازی برای مراکش کنیم. ما پتانسیل و آینده یامال را می دانیم. او در اسپانیا به دنیا آمده و در سن او تصمیم گیری دشوار است.»

1918378

یامال که این روزها به یکی از ستاره‌های مهم بارسا تبدیل شده و همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده این اختیار را داشت که فوتبال ملی را با پیراهن اسپانیا یا مراکش دنبال کند. این پدیده 16ساله در اسپانیا به دنیا آمده و بزرگ شده است اما پدرش مراکشی است و او می‌توانست با پیراهن شیرهای اطلس هم بازی کند. یامال امروز در فهرست مراکش حضور ندارد تا مشخص شود با اسپانیا توافق کرده است.

سرمربی مراکش در مورد براهیم دیاز، بازیکن اصالتا مراکشی رئال مادرید، نیز گفت: «بدیهی است که ما به براهیم علاقه مندیم. اما باید جنبه های زیادی در این مورد در نظر گرفت و حل آنها آسان نیست. یکی از آنها برگزاری جام ملت های آفریقا در ژانویه است که تاریخ برگزاری اش در این رابطه هیچ کمکی به ما نمی کند».

دیدگاه‌ها