کد خبر : 1962000 | 09 شهریور 1402 ساعت 15:15 | 13.5K بازدید | 30 دیدگاه

قطعا گزینه صعود به لیگ یک هستیم؛

وعده‌های رویایی مالک چوکا برای هواداران تالشی

امید قهوه پس از عقد قرارداد رسمی با داریوش هرمزی از اهداف بلندپروازانه خود گفته است.

وعده‌های رویایی مالک چوکا برای هواداران تالشی

به گزارش "ورزش‌سه"، فصل برای سبزپوشان تالشی در شرایطی به پایان رسید که آنها با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کردند و درنهایت هم با وجود تلاشی که بازیکنان تیم داشتند، چوکا برای دومین مرتبه متوالی پس از صعود به لیگ دسته، نتوانست در دومین سطح فوتبال ایران بیش از یکسال دوام بیاورد.

حالا و در شرایطی که قرار بود تالشی‌ها با خرید امتیاز تیم دسته اول خوشه طلایی بار دیگر به لیگ یک بازگردند، این امکان مهیا نشد تا امید قهوه بار دیگر به عنوان مالک در لیگ دسته دوم اختیار تیم را در دست بگیرد.

قهوه در مصاحبه‌ای با اهدافی رویاپردازانه درباره آینده چوکا صحبت کرده و با انتشار عکسی در کنار داریوش هرمزی که چند روزی می‌شود به عنوان سرمربی چوکا انتخاب شده، گفته است:« با حضور آقای هرمزی از همین امشب زنگ خطر برای حریفان چوکا به صدا درآمد. ایشان بازیکنان تراز اولی را مد نظر دارند که انشالله در روزهای آینده با آنها قرارداد امضا خواهیم کرد. با برنامه ریزی که انجام دادیم قطعا چوکا یکی از گزینه های صعود به لیگ یک خواهد بود.»

قهوه در ادامه از حضور پرقدرت چوکا در بازار تابستانی حرف زده است:« با هماهنگی انجام شده با جناب هرمزی تمرینات تیم از ابتدای هفته آینده آغاز خواهد شد و همزمان با آغاز تمرینات، فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را انجام خواهیم داد. هواداران پرشور و دلسوز چوکا مطمئن باشند در بازار نقل و انتقالات پرقدرت و به هدف صعود به لیگ یک ظاهر خواهیم شد. با بازیکنان با کیفیت و در حد نام چوکا مذاکرات ابتدایی را انجام داده ایم و در روزهای آتی قرارداد آنها را نهایی خواهیم کرد.»

این حرف‌های مالک چوکا در شرایطی مطرح شده که پیش تر نیز او قول‌ها و وعده‌های زیادی به هواداران این تیم برای حفظ تیم در لیگ یک داده بود و حالا باید دید در فصل جدید چه عملکردی از خود در تالش به جا خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها