کد خبر : 1962020 | 10 شهریور 1402 ساعت 02:18 | 132.9K بازدید | 179 دیدگاه

تصمیمی برای پول و علیه فوتبال

کروس: اگر رونالدو نیستید، به عربستان نروید

تونی کروس معتقد است فوتبالیست ها مثل رونالدو فقط در پایان دوران فوتبالشان باید به لیگی مثل عربستان سعودی بروند و انتخابشان فقط با پول توجیه می شود.

کروس: اگر رونالدو نیستید، به عربستان نروید

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس قبلاً نظر خود را در مورد بازیکنانی که تسلیم پول عربستان می شوند با توصیف انتقال گابری ویگا به الاهلی با لقب شرم آور، بیان کرده است. حالا هافبک رئال مادرید در پادکست برادرش از اکثر بازیکنانی که راهی لیگ عربستان شده اند نیز انتقاد کرده است.

1918417

کروس گفت: «گفته می شود که فوتبال جاه‌طلبانه در آنجا بازی می شود، اما همه چیز حول محور پول می چرخد. در نهایت، این تصمیمی برای پول و علیه فوتبال است.»

کروس افزود: «همه باید برای آینده خودشان تصمیم را بگیرند، مانند کریستیانو رونالدو، که دوست داشت به عربستان برود و تصمیم گرفت این کار را در پایان دوران فوتبالش انجام دهد. اما زمانی که بازیکنانی که در میانه دوران حرفه ای خود هستند و کیفیت بازی در بهترین باشگاه های اروپا را دارند، تصمیم می گیرند راهی لیگ عربستان شوند، شرایط متفاوت و سخت می شود. من به شخصه به خاطر مشکلات نقض حقوق بشر دوست ندارم به عربستان بروم.»

1917999

کروس که به رئال وفادار بوده، دوست دارد در همین تیم بازنشسته شود: «این یک افتخار ویژه برای من است. 9 سال است که در هیچ تیمی غیر از رئال بازی نکرده ام. من در یک باشگاه بسیار خاص بازی می کنم. در رئال مادرید همیشه باید در بهترین عملکرد را داشته باشید.»

دیدگاه‌ها