کد خبر : 1962109 | 10 شهریور 1402 ساعت 00:39 | 450.7K بازدید | 5 دیدگاه

فرار کاپیتان جنجالی اسپانیا به مکزیک

جنی هرموسو پس از جنجال لوئیس روبیالس برای تصمیم‌گیری درمورد آینده‌اش با تردید مواجه است.

فرار کاپیتان جنجالی اسپانیا به مکزیک

به گزارش "ورزش سه"، جنی هرموسو یکی از پیچیده‌ترین لحظات زندگی خود را پشت سر می‌گذارد. پس از اعلام قهرمانی جهان در سیدنی و اقدام جنجالی لوئیس روبیالس در مراسم اهدای جوایز، این بازیکن اهل مادرید در کانون توجه اخبار سراسر جهان قرار گرفته است.

او باید برای شروع فصل جدید فوتبال به مکزیک سفر کند. جنی این روزها را در مادرید در کنار افراد خانواده و نزدیک‌ترین دوستان خود می‌گذراند.

این بازیکن فوتبال خود را در کانون توجه رسانه‌ها قرار داده و از حجم درخواست رسانه‌هایی که تلاش می‌کنند از راه‌های مختلف با او تماس بگیرند، کلافه شده است.

1918633

به او توصیه شده که تا حد امکان کمتر تلفن همراه خود استفاده کند و مدتی از شبکه‌های اجتماعی دوری کند. آخرین حضور او در یک مکان عمومی شنبه گذشته بود. او برای تماشای بازی بین تیم‌های اتلتیکو مادرید و میلان در ورزشگاه دیده شد.

او به غیر از خانواده‌اش از سوی لیگ برتر فوتبال زنان مکزیک MKT Jersey و همچنین FUTPRO، انجمن تشکیل شده توسط زنان فوتبالیست، حمایت می‌شود. وکلای او این روزها در حال تجزیه و تحلیل قابلیت محکوم کردن لوئیس روبیالس هستند.

جنی تا تاریخ 12 سپتامبر فرصت دارد برای جنایت احتمالی تجاوز جنسی از سوی روبیالس به دادگاه ملی شکایت کند. این نهاد از روز دوشنبه گذشته تحقیقات درمورد این پرونده را آغاز کرده است.

در حال حاضر، نه جنی و نه اطرافیانش تصمیمی در مورد آینده نگرفته‌اند. این بازیکن فوتبال قصد ندارد در مورد آن صحبت کند و نظر او همان چیزی که هفته گذشته در بیانیه‌‌اش اعلام کرد: "احساس آسیب‌پذیری و قربانی بودن در یک حمله را دارم."

قصد جنی این است که احتمالاً هفته آینده، به مکزیک سفر کند تا دوباره به تمرینات تیم پاچوکا بپیوندد، تیمی که او در فصل گذشته در آن بازی کرد.

1918634

تقویم مسابقات برنامه بازی‌های تیم این بازیکن را در 5 سپتامبر (مقابل مازاتلان)، یازدهم (مقابل پوماس) و شانزدهم (مقابل مونتری) نشان می‌دهد. آن‌ها از باشگاه می‌خواهند به خاطر هر اتفاقی که افتاده محتاط باشند و در مورد آمدن ستاره خود اظهار نظری نمی‌کنند.

هرموسو امیدوار است که بازگشتش به مکزیک او را این روزها از کانون توجه رسانه‌ها دور کند و بتواند تنها و منحصراً روی فوتبال تمرکز کند.

دیدگاه‌ها