کد خبر : 1962118 | 10 شهریور 1402 ساعت 08:31 | 20.4K بازدید | 7 دیدگاه

ناپولی حتی بدون اسپالتی هم درخشان است!

مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا از دو دیدار ابتدایی فصل جدید رقابت‌ها ۶ امتیاز کسب کرده و در حال حاضر خود را برای تقابل با لاتزیو آماده می‌کند.

ناپولی حتی بدون اسپالتی هم درخشان است!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که در سه دیدار اول فصل گذشته خود پیروز نشده بود، در فصل جدید دو پیروزی مقابل فروزینونه و ساسولو برنده شد تا رودی گارسیا هم موفق شود به عملکرد خوب لوچیانو اسپالتی، سرمربی سابق این تیم، ادامه بدهد.

گارسیا در شرایطی ناپولی را در فصل جدید هدایت می‌کند که این تیم به جز انتقال کیم مین جائه به بایرن مونیخ تغییر چندانی نداشته و دو مهره اصلی خود، ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا را حفظ کرده است.

1916713

اوسیمن که فصل گذشته 26 گل به ثمر رساند تا عنوان بهترین گلزن فصل گذشته را از آن خود کند، در فصل جاری نیز 3 گل وارد دروازه حریفان کرده و از طرفی کواراتسخلیا نیز در اولین فصل حضور خود در لیگ ایتالیا جایزه بهترین بازیکن لیگ را کسب کرد.

گارسیا که پیش از این در اواسط فصل 2016 جانشین اسپالتی در رم شده بود، در هیچ مسابقه‌ای مقابل لاتزیو شکست نخورده بود و حالا انتظار می‌رود مقابل تیم متزلزل مائوریتزیو ساری نیز پیروز شود.

لاتزیو لیگ گذشته را با 16 امتیاز کمتر از ناپولی به پایان رساند، فصل را با دو شکست آغاز کرد. این تیم پس از باخت مقابل لچه، در خانه مغلوب جنوا شد که این شروعی غیرمنتظره برای لاتزیو بود.

تقابل ناپولی و لاتزیو در شرایطی برگزار خواهد شد که انتقال سرگی میلینکوویچ ساویچ با الهلال خلأ بزرگی در این تیم ایجاد کرده و شکست مقابل ناپولی شاید به معنای پایان رویای قهرمانی در لیگ ایتالیا باشد.

دیدگاه‌ها