کد خبر : 1962128 | 10 شهریور 1402 ساعت 09:56 | 55.3K بازدید | 14 دیدگاه

رسمی: دروازه‌بان منچستریونایتد به پالاس پیوست

دین هندرسون، دروازه‌بان منچستریونایتد، با امضای قراردادی پنج ساله به کریستال پالاس پیوست.

رسمی: دروازه‌بان منچستریونایتد به پالاس پیوست

به گزارش "ورزش سه"، هندرسون هرگز جایگاه ثابتی در منچستریونایتد نداشت و نتوانست با وجود اشتباهات داوید دخیا خودش را به عنوان ستاره اصلی این تیم در دروازه معرفی کند.

او در طول هشت فصل گذشته شش بار به صورت قرضی به تیم‌های دیگر منتقل شد و بالاخره این کریستال پالاس بود که تصمیم گرفت او را به صورت قطعی و دائمی جذب کند و حالا این بازیکن از فصل جاری با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

باشگاه پالاس با انتشار بیانیه‌ای رسما این خبر را تایید و اعلام کرد که این دروازه‌بان انگلیسی را با قراردادی پنج ساله تا ۲۰۲۸ به خدمت گرفته است. هیچ یک از دو طرف هنوز به صورت رسمی درباره مبلغ این انتقال صحبتی نکرده‌اند اما گفته می‌شود که پالاس حدود ۲۳ میلیون یورو به یونایتد پرداخت کرده که مبلغ قابل توجهی به حساب می‌آید.

هندرسون پس از پایان ۱۲ سال حضور در جمع شیاطین سرخ و پوشیدن پیراهن پالاس به سایت رسمی این باشگاه گفت: " از این که اینجا هستم بسیار خوشحالم. بی‌صبرانه منتظرم که کارم را شروع کنم. این باشگاه هواداران بسیار خوبی دارد و بازیکنانش عطش زیادی برای موفقیت دارند. چیزی در این جا در حال ساخته شدن است و من بی‌نهایت مشتاقم که جزئی از آن باشم."

1918678

دیدگاه‌ها