کد خبر : 1962129 | 10 شهریور 1402 ساعت 09:50 | 45.7K بازدید | 9 دیدگاه

تعلل عجیب یونایتد: ستاره جام جهانی را دزدیدند!

باشگاه فولام وارد رقابت جذب سفیان امرابط، ستاره مراکشی، شده و قصد دارد این بازیکن را در ساعات پایانی پنجره تابستانی از منچستریونایتد برباید.

تعلل عجیب یونایتد: ستاره جام جهانی را دزدیدند!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از مدت‌ها قبل شرایط امرابط را به دقت زیر نظر داشت و اریک تن‌هاخ به مدیران این باشگاه اعلام کرده بود که علاقه زیادی به همکاری با او دارد و از آنها خواسته بود که برای جذبش اقدام کنند. 

با این حال، شرایط مالی این باشگاه و بودجه محدود آنها برای جذب بازیکن در این پنجره نقل و انتقالاتی باعث شد که شرایط به شکل متفاوتی پیش برود و مدیران یونایتد نتوانند پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن او ارائه دهند. 

این در حالی بود که شیاطین سرخ از مدتی قبل با این بازیکن و نمایندگان او بر سر مسائل شخصی مانند دستمزد و مدت زمان قرارداد به توافق رسیده بودند و عدم ارائه پیشنهاد از سوی این باشگاه باعث خشم و عصبانیت آنها شد. 

1917965

حالا جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس، مدعی شده که فولام پیشنهادی 30 میلیون یرویی برای این ستاره مراکشی به فیورنتینا ارائه کرده و امیدوار است که بتواند بازیکن محبوب یونایتد را در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد. 

پیش از این گفته شده بود شاید امرابط به صورت قرضی به اولدترافورد ملحق شود اما شرایط مالی این باشگاه باعث شده که آنها حتی امکان این انتقال را هم نداشته باشند تا گزینه مدنظر تن‌هاخ برای تقویت خط میانی تیمش در آستانه پیوستن به یک باشگاه لیگ برتری دیگر قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها