کد خبر : 1962174 | 10 شهریور 1402 ساعت 13:15 | 61.7K بازدید | 60 دیدگاه

رسمی: ستاره پرتغالی جدید به منچسترسیتی رسید

متئوس نونس، ستاره پرتغالی، با امضای قراردادی پنج ساله به منچسترسیتی پیوست.

رسمی: ستاره پرتغالی جدید به منچسترسیتی رسید

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی از چند هفته قبل مذاکرات برای به خدمت گرفتن نونس از ولورهمپتون را آغاز کرده بود اما این باشگاه تمایل چندانی به فروش او نداشت. 

این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت دست به اعتراض و اعتصاب بزند و از حضور در تمرینات تیمش خودداری کند تا آنها را وادار کند که پیشنهاد سیتی را قبول کنند. این اتفاق عصبانیت شدید گری اونیل، سرمربی این تیم، به همراه مدیران را به همراه داشت و در نهایت باعث شد که آنها با جدایی او موافقت کنند. 

سیتی تهدید کرده بود که به دلیل عدم توافق با ولورهمپتون ممکن است از جذب این ستاره پرتغالی منصرف شد اما در نهایت در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی این توافق حاصل شد تا این بازیکن با قراردادی به ارزش 57 میلیون یورو راهی سیتی شود. 

1918733

نونس پس از امضای قرارداد با سیتی به سایت رسمی این باشگاه گفت: «من بسیار پرانرژی هستم و دوندگی زیادی دارم. لیگ برتر بسیار پر فشار است و حملات و ضد حملات خیلی سریع انجام می‌شوند. از این نظر بسیار راحت هستم. سیتی هم سبک بازی متفاوتی دارد. آنها توپ و بازی را به خوبی کنترل می‌کنند و این چیزی است که به آن عادت دارم. 

پپ گواردیولا بهترین سرمربی دنیا در چند سال اخیر بوده است. من قرار است چیزهای بسیاری را از او یاد بگیرم. تنها به رشد و پیشرفتم تحت هدایت او و کنار تمامی هم تیمی‌هایم فکر می‌کنم. این مسیر قرار است برای همه ما بسیار عالی باشد.»

گواردیولا در حال حاضر به دلیل انجام عمل جراحی روی کمرش در اسپانیاست و نونس باید مدتی را برای دیدار با سرمربی تیم جدیدش صبر کند.

دیدگاه‌ها