کد خبر : 1962183 | 10 شهریور 1402 ساعت 14:36 | 91.3K بازدید | 33 دیدگاه

توافق سه ساله جورجینیو واینالدوم با الاتفاق

ستاره تیم ملی هلند هم به لیگ عربستان رفت!

جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی پاری‌سن‎‌ژرمن، با الاتفاق عربستان برای عقد قرارداد 3 ساله به توافق رسید.

ستاره تیم ملی هلند هم به لیگ عربستان رفت!

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم، ستاره هلندی پاری‌سن‌ژرمن، پس از توافق با باشگاه الاتفاق عربستان در روز پایانی نقل و انتقالات به عنوان یک لیورپولی سابق دیگر به جمع استیون جرارد و جردن هندرسون در این تیم عربستانی اضافه خواهد شد.

این هافبک 32 ساله فصل گذشته بعد از پایان قراردادش با لیورپول به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و خیلی زود به رم قرض داده شد اما بازهم نمایش قابل قبولی نداشت تا در لیست خروج لوئیس انریکه برای فصل 24-2023 قرار بگیرد.

مصدومیت طولانی مدت در فصل گذشته باعث شد تا ستاره هلندی جایی در تیم ژوزه مورینیو نداشته باشد. به گزارش رسانه‌های ایتالیایی، واینالدوم برای خروج از این شرایط ترجیح می‌دهد سال‌های پایانی فوتبال خود را در عربستان ادامه دهد.

1918752

بر اساس این گزارش‌ها، این لیورپولی سابق برای عقد قراردادی سه ساله با الاتفاق عربستان به توافق رسیده است. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از این انتقال 9 میلیون یورو کاسب خواهد شد.

این انتقال جمع لیورپولی‌های قدیمی را در الاتفاق جمع خواهد کرد. هندرسون کاپیتان سابق قرمزها اوایل تابستان جاری با این تیم عربستانی قرارداد بست تا شاگردان استیون جرارد، اسطوره لیورپول شود که امسال هدایت الاتفاق را به عهده گرفته است.

انتقال واینالدوم پیش از بسته شدن پنجره نهایی خواهد شد و او می‌تواند اولین بازی خود را این هفته مقابل داماک برای الاتفاق انجام دهد؛ تیمی که در حال حاضر با دو برد، یک مساوی و یک باخت شروع امیدوارکننده‌ای داشته است.

1918753

دیدگاه‌ها