کد خبر : 1962187 | 10 شهریور 1402 ساعت 14:53 | 63.8K بازدید | 30 دیدگاه

انتقال قرضی کلمنت لنگله به استون ویلا

رسمی: مدافع بارسلونا به لیگ برتر برگشت (عکس)

باشگاه استون ویلا از نهایی شدن انتقال کلمنت لنگله، مدافع وسط بارسلونا، خبر داد.

رسمی: مدافع بارسلونا به لیگ برتر برگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کلمنت لنگله،، مدافع 28 ساله بارسلونا، که در بازگشت از انتقال قرضی به تاتنهام بازهم جایی در برنامه‌های تاکتیکی ژاوی هرناندز نداشت، با یک انتقال قرضی دیگر دوباره راهی لیگ برتر شد و این بار پیراهن استون ویلا را به تن خواهد کرد.

او فوتبال حرفه‌ای را با نانسی شروع کرد در ادامه به سویا پیوست و حضور در بارسلونا اوج کارش بود. بارسا این مدافع فرانسه را فصل گذشته به تاتنهام قرض داد؛ جایی که لنگله بعد از انجام 35 بازی چشم یک تیم لیگ برتری دیگر را گرفت تا در شرایطی که ژاوی او را نمی‌خواست خیلی زود دوباره به انگلیس برگردد.

1918760

در کارنامه مدافع جدید استون ویلا دو قهرمانی لیگ اروپا و یک قهرمانی لالیگا دیده می‌شود. او همچنین 15 بازی ملی برای تیم ملی فرانسه انجام داده است.

لنگله به عنوان آخرین خرید تابستانی استون ویلا باید جای خالی یک مدافع وسط باتجربه را در تیم اونای امری پر کند. با توجه به اینکه امری و اکثر دستیارانش سابقه کار کردن در لالیگا را دارند، مدافع سابق بارسا بازیکنی شناخته شده برای آنها به شمار می‌رود و حالا لنگله امیدوار است که بتواند جایگاه خوبی در کنار آنها برای خود دست و پا کرده و در پایان فصل انتقالش را دائمی کند.

دیدگاه‌ها