کد خبر : 1962200 | 10 شهریور 1402 ساعت 16:08 | 38.6K بازدید | 61 دیدگاه

پیمان یوسفی: آقای داورزنی سرمربی خوب خارجی لطفا!

پیمان یوسفی، مجری برنامه ورزش و مردم از محمدرضا داورزنی درخواست کرد که یک سرمربی خوب خارجی برای تیم ملی بیاورد.

پیمان یوسفی: آقای داورزنی سرمربی خوب خارجی لطفا!

به گزارش ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران یکی دو ماه سخت و کابوس‌وار را پشت سر گذاشته است؛ شاگردان بهروز عطایی ابتدا در لیگ ملت‌ها در رتبه نازل چهاردهم قرار گرفتند.

در ادامه امیدوار بودیم که تیم ملی والیبال ایران در آسیا جبران کند و با کسب یک قهرمانی آن تورنمنت تلخ را به فراموشی بسپارد. با این وجود تیم ملی والیبال ایران در مسابقه فینال که مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی ما نیز به حساب می‌آمد به شکل بسیار بد و تحقیرآمیزی مقابل ژاپن شکست خورد.

1567153

هرچه جلو می‌رویم و این نتایج بد تیم ملی ادامه پیدا می‌کند طبیعتاً راه رسیدن به المپیک پاریس نیز دشوارتر می‌شود و به نظر می‌رسد که فدراسیون والیبال باید هرچه سریع‌تر فکری به حال این مسئله کند چرا که از دست رفتن احتمالی المپیک یک فاجعه بزرگ خواهد بود.

از طرف دیگر مطالبه برای سرمربی خارجی به شکل قابل توجهی افزایش یافته و حتی امروز در برنامه ورزش و مردم پیمان یوسفی قویاً از مهمان برنامه‌اش یعنی محمدرضا داورزنی درخواست کرد که یک سرمربی خوب خارجی بیاورد. مجری برنامه ورزش مردم خطاب به داورزنی تاکید کرد که تیم ملی والیبال ایران به یک سرمربی خوب خارجی احتیاج دارد و اگر هم قرار است مربی ایرانی باشد بهتر است کنار یک نام بزرگ کار کند.

البته به نظر می‌رسد که کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تا پایان مسابقات انتخابی المپیک دچار تغییر و تحولی نخواهد شد اما اصلاً بعید نیست که با این فشار به وجود آمده بعد از آن مسابقات شاهد حضور یک سرمربی بزرگ خارجی در ایران باشیم.

دیدگاه‌ها