کد خبر : 1962225 | 10 شهریور 1402 ساعت 18:16 | 108.4K بازدید | 137 دیدگاه

تراکتور قرارداد یک بازیکن را فسخ کرد

باشگاه تراکتور نام یکی از بازیکنان بزرگسال خود را از فهرست خارج کرد.

تراکتور قرارداد یک بازیکن را فسخ کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور که فعالیت خوبی در نقل و انتقالات تابستانی داشته و توانسته نفرات باکیفیتی به جمع شاگردان پاکو خمس اضافه کند، در ادامه فعالیت خود نام یک بازیکن را از لیست خارج کرد تا مشکلی برای تعداد بازیکنان فهرست بزرگسال در ادامه لیگ برتر نداشته باشد.

محمد قادری که سال گذشته برای گذراندن دوران سربازی از تراکتور راهی ملوان انزلی شده و در این تیم ۱۱ بازی در لیگ برتر انجام داده بود، با پایان خدمت نتوانست به فهرست سرخ پوشان تبریزی راه پیدا کند و نامش از لیست این تیم خارج شد.

1918820

قادری که در نقل و انتنقالات زمستانی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ماشین‌سازی راهی تراکتور شد و در جمع شاگردان رسول خطیبی حضور داشت و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان رفت و همچنین لیگ بیست و یکم را هم در جمع سرخ پوشان تبریزی سپری کرده بود، در بازگشت دوباره به این تیم ناموفق بود.

این بازیکن ۲۳ ساله که در نیم‌فصل اول حضورش در تراکتور ۱۴ بازی در لیگ برتر انجام داد و یک گل به ثمر رساند و در سال بعد ۲۳ بار برای این تیم به میدان رفت، حالا از فهرست تراکتور خارج شده و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه‌های دیگر شود.

باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌ای در این باره عنوان کرد: «در آخرین مهلت نقل و انتقالات قرارداد محمد قادری، بازیکن بزرگسال حاضر در لیست باشگاه تراکتور که برای گذراندن خدمت سربازی در باشگاه ملوان حضور داشت، به صورت توافقی و دو طرفه فسخ شد و وی هم‌اکنون بازیکن آزاد است.»

دیدگاه‌ها