کد خبر : 1962227 | 10 شهریور 1402 ساعت 18:20 | 26.8K بازدید | 17 دیدگاه

لوکاکو نماد جاه‌طلبی آاس رم است

مدیراجرایی رم تاکید کرد که جالوروسی می‌خواهد تا پایان لیگ اروپا پیش برود و حضور روملو لوکاکو نشان دهنده جاه‌طلبی باشگاه است.

لوکاکو نماد جاه‌طلبی آاس رم است

به گزارش "ورزش سه"، لینا سولوکو، مدیراجرایی باشگاه رم، پس از قرعه کشی روز جمعه لیگ اروپا که به دنبال آن رم در گروه G با اسلاویا پراگ، شریف و سروت سوئیس قرار گرفت، با اسکای اسپورت صحبت کرد.

او گفت: "سطح لیگ اروپا بالاست و مرحله گروهی مهم است. ما از ارزش تیم و مربی خود آگاه هستیم. با توجه به نتایج چند سال گذشته، ما به وضوح انتظار داریم که تا آخر راه برویم. گزارش به مالکان باشگاه مهم است. آنها جاه‌طلب هستند و می‌خواهند به طور مداوم رشد کنند. این برای همه ما مهم است. سرمایه‌گذاری‌های مهمی در داخل و خارج از زمین انجام شده است. پروژه استادیوم کلیدی است. من معتقدم که این ستون هر پروژه ورزشی‌ای است. هیچ باشگاهی بدون داشتن استادیوم نمی‌تواند خود را در اوج تثبیت کند."

1918824

او در رابطه با جاه‌طلبی‌های روزافزون باشگاه به حضور روملو لوکاکو در این تیم اشاره کرد:
"ما در حال ادامه مسیر با یوفا با محدودیت هایی هستیم که باید رعایت کنیم. پایداری مالی بخشی از قوانین فیرپلی مالی است، اما با وجود آن، مالکان جاه‌طلبی خود را حفظ کرده‌اند، همان‌طور که امضای قرارداد با لوکاکو این را ثابت می‌کند. این نمونه‌ای از این است که چگونه رم به طور فزاینده‌ای رقابتی می‌شود."

دیدگاه‌ها