کد خبر : 1962232 | 10 شهریور 1402 ساعت 19:25 | 95.2K بازدید | 45 دیدگاه

نزدیک بود سردار آزمون به آذربایجان برود!

بایر لورکوزن گروه نه چندان سختی در رقابت‌های لیگ اروپا دارد.

نزدیک بود سردار آزمون به آذربایجان برود!

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از انتقال به آاس رم خود را آماده بازگشت دوباره به میادین و حضور در رقابت‌های سری آ ایتالیا می‌کند و علاوه بر آن باید در کنار دیگر شاگردان ژوزه مورینیو در مرحله گروهی لیگ اروپا باید به مصاف شریف تیراسپول مولداوی، سروت سوئیس و اسلاویا پراگ جمهوری چک بروند، اما اگر تیم این مهاجم ایرانی تغییر نمی‌کرد، او در نزدیکی ایران یک بازی اروپایی خود را انجام می‌داد.

تیم فوتبال بایر لورکوزن آلمان که فصل گذشته سردار آزمون را در اختیار داشت و اکنون با انتقال قرضی این بازیکن به رم موافقت کرده، در مرحله گروهی لیگ اروپا حریف تیم‌های هاکن سوئد، مولده نروژ و قره باغ آذربایجان شد که کار چندان سختی برای صعود نخواهد داشت.

1918836

سردار آزمون در صورت ماندن در بایر لورکوزن باید حداقل در یک مسابقه همراه تیمش به آذربایجان و کشور همسایه ایران می‌رفت و مقابل قره باغ قرار می‌گرفت که این اتفاق برای او نیفتاده و باید همراه با رم به کشورهای مولداوی، سوئیس و چک سفر کند.

بایر لورکوزن البته کار بدون دردسری هم ندارد، چراکه هاکن در سوئد به قهرمانی در فصل اخیر لیگ آلسونسکان و قره باغ به قهرمانی در لیگ برتر آذربایجان دست پیدا کردند و مولده نروژ هم به قهرمانی در جام حذفی رسید و شرایط خوبی دارد.

دیدگاه‌ها