کد خبر : 1962245 | 10 شهریور 1402 ساعت 20:42 | 58.4K بازدید | 12 دیدگاه

ناکام بزرگ رئال به خانه‌اش برگشت

آلوارو اودریوزولا که از قراردادش با رئال مادرید یک سال دیگر باقی مانده بود راهی باشگاه قبلی‌اش رئال سوسیداد شد.

ناکام بزرگ رئال به خانه‌اش برگشت

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات رئال مادرید و رئال سوسیداد برای انتقال آلوارو اودریوزولا به باشگاه سابقش با موفقیت به پایان رسید و او با اینکه قراردادش با رئال به پایان نرسیده بود به تیمی برگشت که فوتبالش را با آن آغاز کرده بود.

اودریوزولای 30ساله پیش از این به رئال اطلاع داده بود که خواهان بازگشت به شهر زادگاهش است و با توجه به اینکه در برنامه‌های تاکتیکی کارلو آنچلوتی جایی ندارد ادامه دادن به حضور در مادرید را به صلاح نمی‌داند.

1918863

هافبک رئال مادرید پنج سال پیش سوسیداد را ترک کرد. او در فصل 18-2017 با پیراهن سوسیداد نمایشهای درخشانی داشت و مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا قرار گرفت. او فصل بعد با ترک سوسیداد راهی رئال مادرید شد. رئال برای به خدمت گرفتن اودریوزولا بند فسخ 30 میلیون یورویی او را فعال کرده بود.

با این حال، هافبک اسپانیایی که همزمان با پیوستن به رئال به تیم ملی کشورش هم دعوت شده در مادرید به هیچ وجه نتوانست درخشش خود در سوسیداد را تکرار کند. رئال او را به بایرن مونیخ و فیورنتینا قرض داد ولی اودریوزولا فصل گذشته به رئال برگشت ولی عملا توسط کارلو آنچلوتی به یک حاشیه‌نشین تمام‌عیار تبدیل شد.

1918864

دیدگاه‌ها