کد خبر : 1962248 | 10 شهریور 1402 ساعت 21:07 | 55.8K بازدید | 21 دیدگاه

خشم کارلتو: دستمزد من به امباپه چه ربطی دارد!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری خود از یک سوال درباره کیلیان امباپه عصبانی شد و با خبرنگار درگیری لفظی پیدا کرد.

خشم کارلتو: دستمزد من به امباپه چه ربطی دارد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی در نشست خبری امروز که پیش از دیدار فردای تیمش مقابل ختافه برگزار شده بود از سوالی که یک خبرنگار درباره کیلیان امباپه پرسید عصبانی شد تا نشان دهد از طولانی شدن شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال انتقال این ستاره فرانسوی به تیمش خوشحال نیست.

یک خبرنگار در نشست خبری بازی فردای رئال مقابل ختافه در هفته چهارم لالیگا از آنچلوتی پرسید: "آیا ممکن است برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه توسط رئال از برخی چیزها کوتاه بیایید؟"

سوال مبهم خبرنگار از آنچلوتی او را عصبانی کرد. درحالی‌که به نظر می‌رسید سرمربی رئال مادرید معنای خاصی از این سوال برداشت کرده با لحنی تند به این خبرنگار گفت: "یعنی می‌‌پرسی که حاضرم برای جذب امباپه دستمزدم را کم کنم؟ خب معلوم است که جواب من منفی است. نه!"

1918870

آنچلوتی در ادامه بعد از مکثی کوتاه به سمت این خبرنگار برگشت و گفت: "این چه سوال‌هایی است می‌پرسی؟" تا نشان دهد از سوال به شدت عصبانی شده است.

سرمربی رئال مادرید در ادامه گفت: "نمی‌دانم دستمزد من چه ارتباطی با آمدن امباپه به اینجا دارد. من کلا درباره او صحبت نمی‌کنم چون بازیکن پی‌اس‌جی است و ما به همه احترام می‌گذاریم. من نمی‌توانم بفهمم در ذهن هواداران چه می‌گذرد، ولی خودم به عنوان یک هوادار رئال دارم کارم را با شور و شوق زیاد انجام می‌دهم. هر کدام از ما رویاها و خیالپردازی‌های خودش را دارد و همه به دنبال این هستیم که تیم یک فصل استثنایی را پشت سر بگذارد. من از قدرت تیم راضی‌ام. ما مشکلاتی داریم ولی برای هر بازیکن جایگزین‌هایی در تیم وجود دارد. این را بدانید که رئال این توان را دارد که با هر تیمی رقابت کند".

1918868

باید اشاره کرد که کیلیان امباپه در حال حاضر تا تابستان آینده با پی‌اس‌جی قرارداد دارد، ولی در صورت تمدید نکردن تا پایان تابستان سال آینده به رایگان جدا خواهد شد. در ساعت‌های گذشته شایعات گسترده‌ای مطرح شده که ممکن است با تلاش‌های فلورنتینو پرز او در آخرین ساعت‌های نقل و انتقالات تابستانی در بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی امسال راهی مادرید شود.

دیدگاه‌ها