کد خبر : 1962250 | 10 شهریور 1402 ساعت 21:19 | 33.6K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: مهاجم چلسی شاگرد مربی سابقش شد

کالوم هادسون اودوی از چلسی به ناتینگهام فارست پیوست و قراردادی سه ساله در سیتی گراوند امضا کرد.

رسمی: مهاجم چلسی شاگرد مربی سابقش شد

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 22 ساله مدتی است که با تیم استیو کوپر در ارتباط بوده است و اکنون پس از گذراندن فصل گذشته به صورت قرضی در بایر لورکوزن، به این باشگاه خواهد پیوست. هادسون اودوی در 126 بازی 16 گل برای آبی‌ها به ثمر رساند و سه بازی ملی برای تیم ملی انگلیس انجام داده است.

این انتقال شروعی تازه برای وینگر است که در سال‌های اخیر پس از مصدومیت آشیل برای پیشرفت تلاش زیادی کرده است. با وجود این مشکلات هم، او در تیم چلسی در جام باشگاه‌های جهان و سوپرجام یوفا یک بازیکن ثابت بود.

در نهایت، جادوی کلام استیو کوپر، مربی سابق تیم زیر 17 ساله‌های انگلیس، تعیین کننده بود. هادسون اودوی عضوی از تیم ملی زیر 17 ساله‌های انگلیس در جام جهانی بود که استیو کوپر در سال 2017 آن را هدایت می‌کرد و مدتی است که مشتاق انتقال او به فارست بوده است. کوپر معتقد است که می‌تواند هادسون اودوی را به بهترین فرم خود بازگرداند و بازیکن معتقد است کوپر بهترین مربی برای انجام این کار است.

1918874

با پیوستن احتمالی برنان جانسون به تاتنهام، فارست بر این باور است که هادسون اودوی و آنتونی الانگا گزینه‌هایی مناسب برای جبران نبود این عنصر بومی تیم خواهند بود.

فارست در یک رقابت با فولام برای امضای قرارداد با این بازیکن برنده شد و او را با موریلو و نونو تاورس به عنوان خریدهای جدید برای فصل جاری معرفی کرد.

تیم کوپر همچنین به تروو چالوبا علاقه‌مند است و پیشنهادی ۳۰ میلیون یورویی برای او ارائه کرده است. آنها برای به خدمت گرفتن او با بایرن مونیخ در رقابت بودند، اما غول های آلمانی پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتشان در ساعت 5 بعدازظهر نمی‌توانند این رقابت را ادامه دهند.

دیدگاه‌ها