کد خبر : 1962256 | 10 شهریور 1402 ساعت 21:55 | 55.5K بازدید | 42 دیدگاه

کجایی کان که یادت بخیر

افتضاح مدیران بایرن: وقتی همه خواب بودند!

اقدامات عجیب مدیران بایرن مونیخ در روزهای پایانی نقل و انتقالات باعث شده این باشگاه در آستانه از دست دادن یک بازیکن باشد بدون اینکه بتواند جانشین او را جذب کند.

افتضاح مدیران بایرن: وقتی همه خواب بودند!

به گزارش "ورزش سه"، منتفی شدن لحظه آخری انتقال ژوائو پالینیا از فولام به بایرن مونیخ، باشگاه آلمانی را با شرایط بغرنجی مواجه کرده است.

مدیران بایرن مونیخ پیش از اطمینان صددرصدی از رسمی شدن انتقال این ستاره پرتغالی، با انتقال هافبکشان رایان گراونبرخ به لیورپول موافقت کردند، اما امروز ناگهان متوجه شدند که فولام انتقال پالینیا را کأن لم یکن اعلام کرده است.

بولت پرسپولیسمدیران بایرن مونیخ گول فولام را خوردند
منابع نزدیک به لیورپول می‌گویند از بابت اتفاقات عجیب و غریبی که در روز آخر نقل و انتقالات برای بایرن مونیخ افتاده نگران نیستند، چرا که پیوستن گراونبرخ به لیورپول عملا تمام شده است. گفته می‌شود گراونبرخ با 45 میلیون یورو امشب رسما بازیکن لیورپول می‌شود. او امروز صبح در بندر لیورپول حضور یافت و تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

1918884

لازم به اشاره است که پنجره نقل و انتقالات تابستانی آلمان امروز بعد از ظهر ساعت 18:30 به وقت ایران رسما بسته شد و بایرن مونیخ دیگر هیچ امیدی به جذب جانشین برای گراونبرخ ندارد.

1918885

بولت استقلالکاش فقط همین یک خرابکاری بود
اما خرابکاری‌های مدیران جدید بایرن مونیخ تنها به این موضوع خلاصه نمی‌شود. بایرن مونیخ علاوه بر هافبک در روزهای آخر تابستان به دنبال جذب یک مدافع هم بود. مذاکره نمایندگان بایرن با چلسی برای انتقال چالوبا مثبت پیش رفته و باشگاه انگلیسی در نهایت اعلام کرد با انتقال او به صورت قرضی با بند خرید اجباری موافق است.

1918882

اما مدیران بایرن در اقدامی عجیب ناگهان مذاکره با چلسی را ترک کرده و با اعزام هیاتی به ساوتهمپتون سعی کردند بلا کوتچاپ را جذب کنند. مدیران ساوتهمپتون که در آخرین ساعات باقی‌مانده به پایان نقل و انتقالات از این پیشنهاد بایرن تعجب کرده بودند پیام دادند که حاضر به واگذاری هیچ بازیکنی نیستند.

وقتی در پایان فصل گذشته بایرن در روز قهرمانی در بوندس‌لیگا رئیس و مدیر ورزشی سابقش اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ را به شکلی تحقیرآمیز اخراج کرد، هواداران بایرن مونیخ نفس راحتی کشیدند و امیدوار بودند تیم مدیریت جدید به رهبری دریسن بتواند تیم را بار دیگر به روزهای آرام و خوب گذشته برگرداند.

اقدامات عجیب دریسن و مدیران بایرن مونیخ در روز آخر نقل و انتقالات که باعث از دست رفتن دو بازیکن مدنظر توماس توخل شد نشان می‌دهد امیدهای هواداران چندان با واقعیت سازگار نبوده است. مطبوعات آلمانی حملات شدیدی علیه دریسن و مدیران ورزشی باشگاه انجام داده و می‌گویند بی‌تجربه بودن این مدیران عملا بایرن را به مضحکه روز آخر نقل و انتقالات تبدیل کرده است.

دیدگاه‌ها