کد خبر : 1962269 | 10 شهریور 1402 ساعت 23:27 | 52.4K بازدید | 16 دیدگاه

بمب دروازه‌بان دانمارکی: فسخ ناگهانی برای بازی در CL

در آخرین ساعات نقل و انتقالات قرارداد کاسپر اشمایکل، دروازه‌بان دانمارکی نیس، با این باشگاه فرانسوی فسخ شد.

بمب دروازه‌بان دانمارکی: فسخ ناگهانی برای بازی در CL

به گزارش "ورزش سه"، کاسپر اشمایکل، دروازه‌بان 36ساله دانمارکی، و پسر پیتر اشمایکل، دروازه‌بان افسانه‌ای دانمارک و منچستریونایتد، دقایقی پیش قراردادش با باشگاه نیس را فسخ کرد.

کاسپر اشمایکل حالا تنها چند ساعت زمان دارد تا باشگاهی جدید پیدا کند وگرنه فصل آینده بدون تیم خواهد بود. او در صورت پیدا کردن باشگاهی جدید به عنوان بازیکن آزاد و رایگان راهی آن خواهد شد.

نیس یک سال پیش موفق شد اشمایکل را از لسترسیتی به خدمت بگیرد. پیوستن او به نیس سال گذشته هم عجیب بود چرا که کاسپر بعد از سال‌ها حضور درون دروازه لسترسیتی این تیم را ترک کرد و راهی لیگ یک شد.

1732399

گفته می‌شود کاسپر از نیس دستمزدی معادل 22.5 میلیون یورو در هر فصل دریافت می‌کرد. سنگربان دانمارکی فصل گذشته شروع خوبی برای نیس نداشت، ولی بعد از وقفه جام جهانی عملکرد به مراتب بهتری به نمایش گذاشت و در فصل بهار امتیازهای مهمی برای نیس گرفت.

علت فسخ ناگهانی قرارداد کاسپر اشمایکل با نیس مشخص نیست و این خبر شوک بزرگی به بازار نقل و انتقالات وارد کرده است. برخی رسانه‌ها معتقدند در ساعت‌های آینده اشمایکل به احتمال زیاد راهی سلتیک اسکاتلند می‌شود تا بتواند در چمپیونزلیگ بازی کند.

دیدگاه‌ها