کد خبر : 1962277 | 11 شهریور 1402 ساعت 00:08 | 20.3K بازدید | 27 دیدگاه

دومین تساوی متوالی: دیوار زرد هم دیگر جوابگو نیست

دورتموند که هفته پیش مقابل بوخوم به تساوی رسیده بود امشب در خانه خود مقابل هایدن‌هایم تازه صعودکرده به بوندس‌لیگا با تساوی 2-2 متوقف شد.

دومین تساوی متوالی: دیوار زرد هم دیگر جوابگو نیست

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که در دو هفته اول بوندس‌لیگا یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده بود امشب در خانه‌اش مقابل دیوار بزرگ زرد در سیگنال ایدونا پارک به مصاف هایدن‌هایم رفت که امسال به بوندس‌لیگا صعود کرده است.

بازیکنان ادین ترزیچ با اینکه خیلی زود با دو گل پیش افتادند، اما در نیمه دوم دو بار دروازه‌شان را بازشده دیدند تا دومین تساوی پیاپی به حساب زردپوشان زده شود.

دورتموند بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 7 یولیان برانت موفق شد پاس امره جان را به گل اول زردپوشان تبدیل کند.

1918930

هشت دقیقه بعد امره جان که پاس گل اول تیمش را داده بود پشت پنالتی ایستاد تا بازی تنها بعد از 15 دقیقه با برتری 2-0 دورتموند دنبال شود. نیمه اول با برتری دو گله شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید.

1918932

در نیمه دوم هایدن‌هایم کم‌کم از زیر فشار نیمه اول دورتموند خارج شد و در دقیقه 61 ارن دینکجی پاس نورمان تیوئرکاف را به گل تبدیل کرد تا دورتموند را نگران کند.

1918931

در دقیقه 77 مسابقه داور در سوت خود دمید و یک پنالتی به سود هایدن‌هایم اعلام کرد. بهترین فرصت این تیم تازه وارد بوندس‌لیگا را یان نیکلاس بسته از دست داد.

اما در دقیقه 82 دومین پنالتی بازی به سود هایدن‌هایم اعلام شد تا این بار تیم کلاین‌دینست بدون اشتباه توپ را وارد دروازه کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

1918933

بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید تا دورتموند دومین تساوی متوالی خود را به دست بیاورد. زردپوشان بعد از سه هفته پنج امتیازی هستند.

دیدگاه‌ها