کد خبر : 1962336 | 11 شهریور 1402 ساعت 02:34 | 38.5K بازدید | 13 دیدگاه

بمب نهایی بازار: ماریانو، به سویا!

باشگاه سویا ماریانو دیاز، مهاجم سابق رئال مادرید،‌ را به خدمت گرفت.

بمب نهایی بازار: ماریانو، به سویا!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سویا در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی لالیگا بازیکن قابل توجهی را جذب کرد. آن‌‎ها موفق شدند با ماریانو دیاز، مهاجم سابق رئال مادرید،‌ به توافق رسمی دست پیدا کنند.

چون این بازیکن پس از پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد در نظر گرفته می‌شد، می‌توانست پس از پایان پنجره هم به سویا ملحق شود. قرارداد او تا ژوئن 2027 اعتبار دارد.

خوزه لوئیس مندیلیبار یک مهاجم دیگر می‌خواست و ویکتور هورتا به دنبال گزینه‌های دیگری بود، اما در نهایت مدیر ورزشی سویا بازیکنی را انتخاب کرد که 5 سال پیش، درست قبل از امضای قرارداد با رئال مادرید، نزدیک بود بازیکن سویا شود.

1919062

سویا بازیکنی را به خدمت می‌گیرد که در سال 2018 یکی از بهترین مهاجمان قاره اروپا با پیراهن المپیک لیون بود. او در آن فصل 21 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد.

در نهایت، رئال مادرید این بازیکن را آن سال جذب کرد. دیاز از رئال به لیون ملحق شده بود. او در رئال دستمزدی داشت که سویا توانایی پرداخت آن را نداشت، حدود پنج میلیون یورو خالص در هر فصل. حالا در تیم جدیدش او 10 برابر کمتر درآمد خواهد داشت!

ماریانو دیاز چندین بار با قراردادهای قرضی از رئال دور شد اما تا پایان قراردادش به این باشگاه بازمی‌‌گشت. این بازیکن 30 ساله که رده‌های پایه رئال مادرید رشد کرد اولین بازی خود در تیم اصلی رئال را در سال 2016 انجام داده بود.

دیدگاه‌ها