کد خبر : 1962341 | 11 شهریور 1402 ساعت 08:41 | 70.7K بازدید | 33 دیدگاه

رسمی: اسطوره لیورپول به لیگ برتر برگشت

ناتینگهام فارست انتقال قرضی دیووک اوریگی از میلان را تکمیل کرد.

رسمی: اسطوره لیورپول به لیگ برتر برگشت

به گزارش "ورزش سه، در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی دیووک اوریگی با انتقال قرضی برای یک فصل از میلان به ناتینگهام فارست پیوست.

این باشگاه انگلیسی در تایید جذب بازیکن سابق لیورپول نوشت: "ناتینگهام فارست از امضای قرارداد با دیووک اوریگی خوشحال است. این مهاجم با انتقالی قرضی برای یک فصل از میلان وارد می‌شود."

ابن بازیکن 28 ساله، طی 8 سال حضور در لیورپول، تجربه 175 بازی در لیگ برتر انگلیس را داشته است.

اوریگی با تیم تحت هدایت یورگن کلوپ، یک جام حذفی، یک جام اتحادیه و یک قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و همچنین در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 19-2018 موفق به گلزنی شد.

1919073

پیش از انتقال اوریگی به میلان، کلوپ پس از برد مقابل اورتون در فصل گذشته در مورد این بازیکن گفته بود: "دیووک اسطوره‌ لیورپول است و تا ابد هم خواهد بود! شاید اوریگی همیشه در لیست تیم قرار نگیرد که نکته‌ عجیبی هم هست، اما هرگاه لازم باشد آماده‌ کمک به تیم است."

اوریگی که در دوران حضورش در آنفیلد به صورت قرضی در لیل و وولفسبورگ حضور داشت، تابستان گذشته به میلان نقل مکان کرد و 36 بازی در تمام رقابت‌ها با پیراهن این تیم انجام داد.

راس ویلسون، مدیر ورزشی باشگاه ناتینگهام فارست درباره جذب این بازیکن گفت: "دیووک به لیگ برتر باز می‌گردد تا قدرت بیشتری به تیم ما اضافه کند. می‌خواستیم گزینه‌های تهاجمی تیم را تقویت کنیم و دیووک مطمئناً به ما در انجام این کار کمک می‌کند. مشتاقانه منتظر استقبال او در خانه خود در ترنت‌ساید هستیم."

دیدگاه‌ها