کد خبر : 1962351 | 11 شهریور 1402 ساعت 09:19 | 51.7K بازدید | 20 دیدگاه

وداع احساسی مدافع رئال: با درد و رنج می‌روم!

آلوارو اودریوزولا، مدافع رئال مادرید، پس از ترک این باشگاه و پیوستن به رئال سوسیداد وداعی احساسی با هواداران رئال داشت.

وداع احساسی مدافع رئال: با درد و رنج می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، اودریوزولا پس از پنج سال دوری از رئال سوسیداد شب گذشته از رئال مادرید جدا شد و با قراردادی به ارزش 1.5 میلیون یورو و همچنین چند بند پاداش بار دیگر به این باشگاه برگشت. 

او با درخشش در همین تیم نامش را در فوتبال اسپانیا مطرح کرد، راهی رئال مادرید شد و حتی به تیم ملی اسپانیا هم دعوت شد اما نتوانست به درخشش خود در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد و با توجه به این که جایی در برنامه‌های کارلو آنچلوتی برای این فصل نداشت، ترجیح داد این باشگاه را ترک کند. 

این مدافع اسپانیایی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش از این باشگاه خداحافظی کرد. در این پست آمده است: «صمیمانه‌ترین احتراماتم برای برنابئو است چون تنها درون این ورزشگاه است که می‌توان بزرگی آن را درک کرد. احساسی‌ترین وداع ممکن را دارم چون این تماشاگران همیشه به من احترام گذاشتند. 

1918863

افتخار می‌کنم که تجربه بازی در این معبد را دارم چون خاطراتی توصیف نشدنی را برایم به یادگار گذاشته است. وقتی همه این اتفاقات تمام شود، خواهم گفت که پیراهن موفق‌ترین باشگاه تاریخ فوتبال را به تن داشتم. خواهم گفت که در آن گروه افسانه‌ای بودم و خواهم گفت که فوتبال را در کنار بزرگان بازی کردم...

اینجا، شما همیشه یکی از خودتان را خواهید داشت. حالا باید به خانه برگردم. هرچقدر چیزی عالی و کامل باشد، رنج و لذتی که از آن احساس خواهید کرد بیشتر است.»

دیدگاه‌ها