کد خبر : 1962383 | 11 شهریور 1402 ساعت 11:32 | 12.8K بازدید | 5 دیدگاه

کرج زندگی می‌کنم و اینطور راحت‌ترم

امامعلی: انتخاب شمس آذر جغرافیایی بود!

فراز امامعلی می‌گوید هیچ اجباری برای انتخاب شمس آذر وجود نداشته و کاملا دلی به این تیم آمده.

امامعلی: انتخاب شمس آذر جغرافیایی بود!

به گزارش ورزش سه، فراز امامعلی بعد از سه فصل حضور در مس رفسنجان شمس آذر قزوین را برای ادامه راهش انتخاب کرد. 

او در مورد اوضاع و احوال تیمش گفت: تیم خیلی جوان و کم تجربه ولی پر از انگیزه‌ای داریم ولی این آپشن حرارت و شور اشتیاق جوان‌ها بعضی اوقات جواب نمی‌دهد و شاید خیلی هیجان زیاد هم باعث شود از موفقیت فاصله بگیریم. از طرفی هم انگیزه و شور و اشتیاقی که بچه‌ها دارند و اینقدر با شور و ذوق می‌آیند سر تمرین و بازی‌ها خیلی خوب است. فقط می‌ماند بحث کسر سه امتیاز، تیمی که تازه به لیگ برتر می‌آید حتی به یک امتیاز هم برای آخر فصل احتیاج دارد.

او در مورد انتخابش بابت حضور در قزوین ادامه داد: شمس آذر یک چالش سخت و صددرصد انتخاب خودم بوده. هم تیمی بودن با سعید دقیقی که ما ده سال پیش در پیکان باهم هم تیمی بودیم و شناختی که از لحاظ فنی و شرایطی که داشتم باعث شد شمس آذر را انتخاب کنم. وقتی با جناب آقای زندی مدیرعامل محترم تیم شمس آذر قراری داشتیم از انگیزه‌ها و برنامه‌هایی که برای من تعریف کردند باعث شد من به این تیم بیایم
حالا تازه اول کار است باید ادامه بدهیم و ببینیم شرایط در ادامه چجوری خواهد شد.

1786463

صحبت فراز راجع به هم پستی‌هایش و کم تجربگی آنان نسبت به خودش هم جالب است: بعضی اوقات کم تجربگی یکسری از بازیکنان را مربی‌های باتجربه می‌توانند جبران کنند. آقای دقیقی مربی جوانی است و تاجایی که روی ایشان شناخت دارم مربی خیلی خوب و فنی است.

وی افزود: هم پستی‌های من  بازیکنای خوب و باشخصیتی هستند. رحمان رکورد خوبی داشته و آقای گل لیگ یک شده. او و عیسی مرادی جفتشان چارچوب شناس هستند و انگیزه‌های زیادی دارند. شرایط لیگ یک با لیگ برتر فرق می‌کند و امیدوارم بازیکنانی که در تیم آقای دقیقی در لیگ یک بودند در لیگ برتر هم بتوانند همان عملکرد را داشته باشند.
لیگ برتر بحث فنی‌اش خیلی بالاتر از لیگ یک است. امیدوارم همان فرم خوبی که داشتند را در لیگ برتر هم داشته باشند و همه ازین موضوع سود ببریم.
خیلی چیزها اصلا برای من ملاک نیست. واقعا دوست دارم تیم نتیجه بگیرد و فرقی نمی‌کند چه کسی در تیم جواب بدهد
امیدوارم که یک ارنج و شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم به هماهنگی برسیم.

فراز درباره اینکه در ده سال اخیر کلا در سه تیم حضور داشته گفت: من سه سالی در خدمت آقای ربیعی مربی خوبم و مردم شریف رفسنجان بودم. می خواستم یکسال در کنار خانواده ام باشم و از آنجایی که خانه ما در مهرشهر کرج است و قزوین در نزدیکی کرج قرار دارد و با شناختی که از تیم اقای دقیقی داشتم و با شرایطی که گفتم شمس آذر را انتخاب کردم و هدفم کمک به این تیم و بچه های کم سن و سال که تجربه تازه صعود کرده به لیگ برتر را دارند بود.این تیم احتیاج به بازیکنان باتجربه تر دارد

مهاجم شمس آذر درباره شرایط تیم جدیدش عنوان کرد: حالا من یا مصطفی احمدی آمدیم تا به این تیم کمک کنیم. شمس آذر برای این بچه‌ها و مردم قزوین است. اگر شرایطی ایجاد بشود بتوانیم یک سال به این تیم ثبات بدهیم تا ببینیم در مراحل و سال‌های بعدی خدا چه می‌خواهد؟

امامعلی در پایان افزود: از مسئولین محترم مس رفسنجان  که طی سه سال برای این تیم زحمت کشیدند و مردم شریفی که واقعا در رفسنجان به من لطف داشتند. هفته پیش هم در بازی مقابل مس من را تشویق کردند و مورد مهر و محبت خودشان قرار دادند.
در راسش هم از آقای ربیعی عزیز بابت سه سالی که واقعا برای من زحمت کشیدند و وقت گذاشتند تشکر ویژه می‌کنم. امسال شرایطی بود که نشد باهم ادامه بدهیم ولی برای خودشان و مجموعه خوب ذوب آهن در ادامه مسیر آرزوی موفقیت دارم.
امیدوارم که موفق باشند.

دیدگاه‌ها