کد خبر : 1962437 | 11 شهریور 1402 ساعت 14:00 | 20.3K بازدید | 23 دیدگاه

ساکت فرمول قهرمانی را پیدا کرد: فقط این مربی!

سپاهان با انتخاب نیلوفر اردلان به دنبال نخستین قهرمانی در لیگ برتر زنان است.

ساکت فرمول قهرمانی را پیدا کرد: فقط این مربی!

به گزارش “ورزش سه”، ملوان و سپاهان تنها باشگاه‌هایی هستند که سال‌هاست هم در لیگ برتر فوتبال زنان و هم در لیگ برتر مردان تیم داری می‌کنند و از این حیث نسبت به رقبای خود پیش هستند. اما فرق این دو باشگاه این است که ملوان در فصل دوم برگزاری لیگ برتر زنان موفق به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها شد اما سپاهان تاکنون موفق به کسب این عنوان نشده است.

طلایی پوشان دیار زاینده رود در ۶ فصل گذشته حضور مستمر در لیگ برتر زنان داشتند و در این مدت چهار بار موفق شدند روی سکو قرار بگیرند. سه عنوان سومی دختران سپاهان در لیگ‌های ۱۱، ۱۲ و ۱۴ رقم خورد و تنها عنوان نایب قهرمانی این تیم نیز در فصل گذشته با هدایت مریم ایراندوست به دست آمد.

1918438

اما محمدرضا ساکت بعد از نایب قهرمانی با ایراندوست؛ با ایجاد تغییرات در کادرفنی این تیم نشان داد که به این عنوان هم راضی نیست و از تیم زنان باشگاه سپاهان نیز به مانند تیم مردان این باشگاه انتظار قهرمانی دارد.

نیلوفر اردلان، مربی که در سه سال گذشته یک نایب قهرمانی و دو قهرمانی را به همراه سایپا و پیکان در بالاترین سطح فوتسال زنان کسب کرده بود؛ انتخاب ساکت برای جایگزینی ایراندوست بوده است.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که تجربه مربی‌گری در فوتبال برای اردلان به مانند فوتسال شیرین خواهد بود و این مربی می‌تواند با کسب قهرمانی در باشگاه سپاهان نام خود را در تاریخ این باشگاه جاودانه کند یا خیر.

دیدگاه‌ها