کد خبر : 1962497 | 11 شهریور 1402 ساعت 18:15 | 16.1K بازدید | 8 دیدگاه

روز تاریخی سون: اولین گل با بازوبند کاپیتانی (عکس)

سون هیونگ مین که با جدایی هری کین امید گلزنی اصلی تاتنهام هست در هفته چهارم اولین گل خود در این فصل را به ثمر رساند.

روز تاریخی سون: اولین گل با بازوبند کاپیتانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امسال تابستان در یکی از بزرگترین نقل و انتقالات اروپا مهاجم اصلی و امید اول گلزنی‌اش هری کین را راهی بایرن مونیخ کرد تا بسیاری از هواداران نگران کاهش شدید قابلیت گلزنی تیم‌شان باشند.

آنگه پوستکوگلو، سرمربی جدید اسپرز، بارها در پاسخ به خبرنگاران گفته بود اعتقادی به جذب مهاجم ندارد و تاتنهام را حتی بدون هری کین بی‌نیاز از مهاجم می‌بیند.

1919321

تاتنهام امروز در هفته چهارم لیگ برتر به خانه برنلی رفت تا مقابل تیم وینسنت کمپانی قرار بگیرد. پوستکوگلو تیمش را با یک مهاجم نوک به میدان فرستاد و او کسی نبود جز سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای. سولومون، مدیسون و کولوسوفسکی پشت سر این مهاجم کره‌ای وظیفه تغذیه او را به عهده دارند.

سون هیونگ مین که در سه بازی اول تاتنهام موفق به گلزنی نشده بود در این بازی بالاخره پایش به گلزنی باز شد و گل اول تاتنهام را وارد دروازه برنلی کرد. این در حالی بود که برنلی در دقیقه 4 گلزنی کرده بود و تاتنهام با گل سون کار را به تساوی کشاند.

1919322

پدرو پورو توپ را از سمت راست با پاسی بلند برای سون ارسال کرد. ستاره کره‌ای با یک پیشروی عالی و یک و دویی سریع با سولومون توپ را دریافت کرد و با یک ضربه چیپ تماشایی از بالای دست‌های دروازه‌بان برنلی دروازه این تیم را گشود تا اولین گل فصلش را به زیبایی به ثمر برساند.

با جدایی هری کین بازوبند کاپیتانی تاتنهام به سون هیونگ مین رسید و این ستاره کره‌ای امروز برای اولین بار در حالی برای تاتنهام گل زد که بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بسته بود.

دیدگاه‌ها